Side 17 av 21 Først 123456789101112131415161718192021 Siste
Viser søkeresultater 161 til 170 av 203
    Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Dagens positive tråden

Det er ikke mine kattunger; jeg er fosterhjem for dyrebeskyttelsen og om fem uker skal ungene og moren (som må holdes på eget rom siden hun angriper min katt konsekvent om hun får sjansen) leveres tilbake.
    Det er bilde av tre av ungene sittende på en kurvstol inne på siden til Kristiansand DB.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Sitat Opprinnelig skrevet av BenteR Vis post
    Det er ikke mine kattunger; jeg er fosterhjem for dyrebeskyttelsen og om fem uker skal ungene og moren (som må holdes på eget rom siden hun angriper min katt konsekvent om hun får sjansen) leveres tilbake.
    Det er bilde av tre av ungene sittende på en kurvstol inne på siden til Kristiansand DB.
    Så søt de var!!! Tror ikke katten min hadde blitt så glad for å få inn en ny katt, hun er ikke glad i andre katter nemlig. Hadde min bror sin katt (Jackie) her i fire dager før han flyttet til Namsos og det var flere ganger vi hadde noen nesten-slåsskamper. Vi hadde jo tenkt at det var Jackie som ville bli problemet, men den gang ei. Marple var skikkelig territoriell og likte ikke at jeg koste med Jackie eller at hun lå på alle Marple sine plasser.

Dagen blir alltid bedre med katter! Hver gang jeg er på Youtube ender jeg opp på katte-avdelingen, elsker de videoene.
    Lavt stoffskifte, mulig Graves Sykdom
    Huldrena sin dagbok
    • Ofte er man selv sin verste fiende.

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

I dag har jeg støvsugd hele leiligheten!!! Er god og svett no. Har også pakket inn gaven til min søster, som har bursdag i morgen. Tenker jeg skal vaske gulvene også, hvis jeg orker det. Nå skal jeg derimot se siste Ringenes Herre film.
    Huldrena sin dagbok

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Har krøllet meg sammen i en god stol og ledd godt av fire åtte uker gamle kattungers krumspring

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Det positive idag er at jeg prøver enda en ny oppskrift, fra http://www.mineoppskrifter.no, Chiligryte med kylling og bønner. Dette er en lavkarbo oppskrift jeg fant der og jeg håper den smaker godt.
    Huldrena sin dagbok

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Ferjebilletter bestillt . Nå er drømmen dager unna og ikke uker

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Bergen
    Alder
    36
    Meldinger
    275

Enda en positiv ting; Det fins ingenting, for min del vel og merke, som er søtere enn Marple når vi leker med ene leken hennes som har fjær. Hun lager noen herlige snøfte lyder når hun blir veldig ivrig.
    Huldrena sin dagbok

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

I dag har jeg endelig en bedre dag. Så lenge jeg ikke kommer borti venstre side av magen, så har jeg det bra. Følingen som vekket meg, justerte seg selv helt fint. Kommer garantert noe epilepsi utover, fordi blodsukkeret steg fra føling til høyt uten at jeg spiste/ drakk noe, men det er ok; akkurat nå er livet bra
    Måtte utnytte at jeg ikke var helt ødelagt av vondt`er, så jeg fikk støvsugd, gjort rent kattedoene og tømt asken fra vedovnen.
    Tror gjengen min var minst like glad som meg; ikke fordi jeg fikk gjort rent og de slapp, men rett og slett fordi de hørte jeg nynnet mens jeg puslet med husarveidet (er ingen sangstjerne, men jeg nynner når jeg trivst)

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Østlandet
    Alder
    46
    Meldinger
    502

Vasket klær, søkt på jobber og skal kanskje klippe gresset-
    Har også klart å lage frokost idag

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Begynner og få ryddet litt oppe i hodet mitt, og ser klarere for meg hvordan jeg vil legge opp løpet fremover.
    Kanskje en liten ting, men jeg synest det er kjempepositivt og akseptere ting, ikke henge seg opp i det og heller lete etter den optimale måten og nyte livet på fremover

Side 17 av 21 Først 123456789101112131415161718192021 Siste

Lignende tråder

1. Positive opplevelser/gravid på liothyronin
    Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 4
    Siste melding: 08-01-11, 18:30
  2. Dagens lille slanketips
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og trening
    Svar: 76
    Siste melding: 29-03-08, 01:06
  3. Svar: 24
    Siste melding: 08-05-07, 10:18