Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Hybrid View
-
23-07-12, 20:13 #1
Sv: Dagens positive tråden
Spennende mos, men det er en stor porsjon du har laget. Jeg lager noenelunde samme mengde og det er til middag til 5 personer som ikke spiser poteter, ris eller pasta i tillegg.
Dagens positive ting for meg er at jeg har begynt på strømpestrikkingen. Jeg strikker vel i snitt en 30-35 par strømper, en hel haug votter og hansker hvert år, så da er det godt og få begynt.
Jeg har alltid sagt at jeg har strikket så mange strømper at jeg kan gjøre det i blinde. Veldig praktisk med slike ferdigheter når øynene ikke lenger vil samarbeide
-
23-07-12, 20:42 #2
-
25-07-12, 23:13 #3
Kveldstur unnagjort
Brukte denne som motivasjon og i oppoverbakkene. Likte ikke denne før, men oppdaget teksten og takten i den. Suveren i oppoverbakker for å holde tempoet oppe når det røyner på. Det ble 45 minutter. Dusje og senga. Natta på dere
-
25-07-12, 23:30 #4
Det er en av de få sangene jeg liker av Katy Perry, på grunn av teksten, ellers er jeg ikke en fan av henne.
Det positive idag/går, er at jeg ikke har vært plaget av å være ør i hodet.
-
25-07-12, 23:36 #5
Håper det fortsetter slik Huldrena
-
27-07-12, 12:10 #6
Etter pjuskete dager er jeg nå tilbake til normalen, og det kjennes deilig!

I tillegg sier værgudene at jeg med god samvittighet kan kose meg med strikking, lydbok og lekende kattunger
-
27-07-12, 17:02 #7
Jeg har egentlig bare grunner til å være glad og fornøyd for tiden..Kroppen fungerer 100% over 90% av tiden(ble mye prosent regning her no
)
jeg har en jobb jeg mestrer godt og trivest veldig i.
jeg har eller ikke spist snop/godteri/brus med sukker/kaker(ja dere tar tegningen)på 14 dager...og det er kjempe deiligt å være over avsukringsdagene,no er det bare å vedlikeholde det jeg har startet
og ikke minst kontakten med meg selv er bedre enn den aldri har vært..insikt og forståelse for sitt eget liv er en herlig ting
Ønsker alle en strålende flott helg!!
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat

Bokmerker