Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
14-07-12, 21:33 #1
Sv: Dose ved oppstart av behandling
Jeg bare trodde at det kunne (burde) ligge noen form for empiriske erfaringer i hvordan medisinen introduseres for kroppen. Hvordan reagerte kroppen når dere gikk rett på "høy"dose? Ble noen symptomer værre?
-
15-07-12, 00:06 #2
Sv: Dose ved oppstart av behandling
Jeg er ikke den rette og sammenligne med, siden mitt stoffskifte har vært vanskelig fra starten, faktisk også på alle blodprøver, men jeg kan jo fortelle hvordan det har vært for meg.
Jeg merket ingen forskjell i starten.
Jeg hadde TSH på 18,6 og FT4 på 9,3 da det ble oppdaget at jeg visst ikke "bare" var deprimert, jeg gikk på 100 mcg Levaksin i seks uker og hadde plutselig TSH på 0,054 og FT4 på 31,6 og ble øyeblikkelig justert ned til det halve, selv om jeg ikke hadde noen overdose-symptomer og ikke merket noen som helst forskjell i hvordan jeg følte meg.. Nå i ettertid tror de jeg har hatt TRAS i tillegg til anti-TPO fra starten, og at det er grunnen til at jeg har vært særdeles vanskelig og medisinere.
Faktisk gikk det to år før jeg kjente forandring og litt bedring. Etter jeg i vinter startet med høy dose d3 (hadde d-vitamin mangel og da klarer ikke kroppen nyttiggjøre seg medisinen skikkelig), begynte blodprøvene mine endelig og stabilisere seg litt, og jeg begynte og kjenne meg mer som et menneske.
Lignende tråder
-
Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Av sigo i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 24Siste melding: 09-11-12, 10:10 -
Kan for lav dose gjøre meg verre enn ingen dose?
Av sigo i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 23Siste melding: 24-03-12, 15:47 -
Oppstart av Levaxin...
Av Marina73 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 29-05-08, 13:24 -
Oppstart av Levothyroxin
Av såga i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 22-06-07, 16:09 -
Oppstart på Levaxin
Av mohaienne i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 29Siste melding: 07-06-07, 09:27

Svar med sitat
Bokmerker