Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Threaded View
-
26-06-12, 23:51 #23
Sv: Ny på forumet, og har endelig fått konstatert lavt stoffskifte
Det er jo helt absurd, så lidt de ved om vitaminer og den slags. Jeg havde en periode med frygtelig træg mave, gik til læge og beklagede mig. Lægen satte mig til at spise flere gulerødder og havre .... Havren fandt jeg hurtigt ud af at springe over, gulerødderne måtte jeg hælde olie på for at overleve deres tur gennem fordøjelseskanalen

Jeg mener at huske, jeg var til læge tre gange med dette problem, før det faldt hende ind at tjekke noget med kalk. I samme prøve kom der noget ud om d-vitamin - den var alt, alt for lav .... Fik indsprøjtninger med d-vitamin og gav mig til at spise ikke bare mine sædvanlige 10 µ men 35. Det hjalp en hel del, både på maven og på energien! D3 er fantastisk
Senere begyndte jeg på 70 + mikrogram d3 og nu tager jeg ind imellem en ekstra også - for selvom jeg tager over 70 µ d-vitamin, så er jeg kun lige i midterområdet. Aner ikke, hvor det blir af .... Men det virker vældig godt. Og er et eksempel på, hvor fantastisk meget bedre, det ville gå rundt omkring, hvis lægerne var inde i det her med vitaminer 
Nielsigne
Lignende tråder
-
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i 2005
Av knokkel i forumet Lavt stoffskifteSvar: 72Siste melding: 11-05-13, 22:25 -
Har ENDELIG fått levaxin!
Av Angel i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 48Siste melding: 21-02-11, 21:45 -
Jeg fikk konstatert lavt stoffskifte i november 2005
Av janike i forumet TSHSvar: 46Siste melding: 16-11-09, 17:52 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 35Siste melding: 22-11-07, 10:58 -
Jeg har ikke fått konstatert lavt stoffskifte ennå men tror selv at jeg har det
Av Smurfine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 31-10-07, 19:09

Svar med sitat
Bokmerker