Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
02-06-12, 20:35 #6
Sv: Har trykk i halsen, er jeg syk?
Jeg burde selvfølgelig ha googlet, ja... Beklager! Og takk for at du tok deg tid til det! Ser dessuten at det ikke var helt lett å finne frem blant alle gravide som ville ta tidig ultralyd
Og det jeg googlet igår var nok alt for mange ord... Så takk 
Tenker nok jeg drar innom Austad i Oslo i sommer, jeg synes det høres greit ut å ikke trenge legehenvising. Uansett vil det nå ta i hvert fall to måneder før jeg kan få en legetid.
Merker uron, trettheten og trykket i halsen begynner å gå ut over examenslesingen. Er fælt når neste examen er på mandag, i ett fag jeg vet jeg kan gjøre det bra i, bare jeg får lest nok. Og etter det må jeg umiddelbart fortsette å lese til siste examen fire dager senere. Klage, klage, klage...
Jo mere jeg leser jo mere begynner jeg å tenke på folk i min nærhet som kanskje har skjoldkjertelsykdomer. Men det er vel kanskje litt som når min kjæreste fikk sin asbergerdiagnose og vi fannt veldig mange potensielle aspier runt oss
Så har jeg tenkt noe på hvor lenge jeg har hatt lavt stoffskifte (om jeg har det, kanskje overanalyserer jeg bare, som jeg fikk høre av en venninne igår). Føler meg jo som jeg har følt meg i mange år. Sånn sett var det jo det samme med blodmangelen, og jeg ble fri fra svimmelheten jeg har hatt fra jeg var liten, når jeg startet på jerntabletter...
Takk gor mange kloke ord! Kanskje tar jeg kjæresten med meg til lege neste gang. Forresten lurer jeg litt på hvordan legen tenker. En blodprøve tok hon når jeg sa at jeg har et ubehaglig trykk i halsen og etter at hun mente at blodprøven var forholsvis normal har hun liksom ikke tenkt å gjøre noe mere med det. Anledningen til min neste legetime skal bestemt være noe i stil med "trykket i halsen hørte ikke på prøveresultater"
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Stikker og svir i øynene, og av og til trykk bak øynene
Av VibekeW i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-10-11, 19:14 -
Jeg har knutestruma og hoven hals med mye trykk
Av Bakke i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 08-12-10, 16:02 -
Trykk i øyenhulene
Av Maia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 4Siste melding: 15-01-07, 20:41 -
Trykk for brystet?
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 12-09-06, 14:19 -
Trykk i brystet/hjertet
Av K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-09-05, 15:56

Svar med sitat
Bokmerker