Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Trykk i øyenhulene
-
15-01-07, 13:21 #1
Trykk i øyenhulene
Hei igjen!
Beklager maset...., bare det at det dukker opp nye "vondter" hele tiden, og jeg begynner å få litt panikk!
I de siste dagene har jeg hatt et ubehagelig trykk i øyenhulene, som også brer seg opp over hele pannen. - altså et trykk i pannen, ikke direkte vondt, men ubehagelig! Mye kvalm også...., hjernesvulst er det som slår meg når jeg leser gjennom mld min.... :(
NB! Hørte på nyhetene at kongen hadde vært så eksemplarisk med å takle sin sykdom. Jeg tenker med meg slev at jeg hadde taklet dette bedre, om jeg hadde hatt et legeteam rundt meg som gjorde alt for å finne ut hva som feieler meg. Jeg har ventet i måneder for å komme til endokrinolog!! ( :evil: )
Takk for oppmerksomheten, kjenner bare at jeg snart må bli tatt på alvor!!
MaiaJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
-
15-01-07, 13:52 #2
Jeg vet ikke om det har noen sammenheng med stoffskiftet.
Det kan sikkert noen andre her
Men det kan ikke være bihulebetennelse da?
Symptomene likner ganske mye.
-
15-01-07, 14:35 #3
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2006
- Meldinger
- 7
Re: .............
Jeg vil bare signere deg på denne. Utrolig arrogant av han legen å mene at alle bør oppføre seg som kongen når det kommer til å takle egen sykdom. Jeg har også helseproblemer som preger hverdagen min. Jeg venter fortsatt på at legen skal gidde å høre på meg og sende de rette henvisningene. Jeg hadde nok ikke fortsatt venta på MR 5 mnd etter plagenes start desom jeg hadde vært kongen en av ahns familie. Legen min er delvis enig med meg, men venter i det lengste fordi det trolig ikke er noe galt...
Opprinnelig skrevet av Maia
Jeg håper du snart får hjelp med plagene dine. Du må huske at du kan bytte fastlege dersom du føler at du ikke "trenger inn" hod den du har nå.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
15-01-07, 17:46 #4
Nå har jeg ikke fått med meg alt om deg, men vil bare si at de øye/panne- plagene kjenner jeg godt til.
Når stoffskiftet mitt var lavt, fikk jeg - akkurat som du sier - et trykk bak øynene og en tung følelse i pannen. (nesten som om den skule skli ned, liksom). Leste for en stund siden om en annen som hadde de symptomene også.
Tror du kan glemme hjernesvulster og slikt - det er sikkert stoffskiftet..
-
15-01-07, 20:41 #5
Takk, skal prøve å bli en sann optimist!! (skal nyte de dagene jeg har igjen, hehe
)
Det er rart av ikke setter mer pris på helsen når vi har den!? Når dette klusset med stoffskiftet mitt er over, skal jeg virkelig sette pris på det jeg har! Døtrene mine savner en litt mer tilstedeværende mamma. Takk og pris for at jeg er velsignet med en fantastisk mann!!
Mvh Maia
Vi kan alle lære litt av Tone: www.gjorenforskjell.noJeg ble født med hypo, og har aldri egentlig aldri visst at mennesker sliter med denne sykdommen, fordi jeg aldri har vært plaget
(...bortsett fra at jeg alltid har vært litt lat
)
Lignende tråder
-
Trykk for brystet?
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 12-09-06, 14:19 -
Trykk i brystet/hjertet
Av K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-09-05, 15:56
Svar med sitat
Bokmerker