Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
01-06-12, 18:15 #4
Sv: Har trykk i halsen, er jeg syk?
Tusen, tusen takk!

Nå blev jeg sikker på at jeg burde til lege igjen. Skulle til og med til at bestille en time, men så har de jo ingen før om en måned og da er det jo midt i sommerferien...
Om man tar en sånn ultralydskontroll av halsen, får man da vite sikkert om man er syk eller ikke? Og har de dem bare i Oslo? Eller vet dere om det finnes noe liknende i Trondheim? Eller er det praktisk mulig mulig å bare dra innom der på gjennomreise gjennom Oslo? Jeg mener, er det nok å bare møte opp der en kort gang?
Beklager at jeg bare væltrer ut med spørsmål
Jeg er ikke så bra på det å stå på... Og så er jeg litt redd jeg kommer til å bli nødt til å si ting flere ganger, for legen jeg var ved nå er bare vikar for fastlegen jeg fikk tildelt da min gamle sluttet.
Det med prøvebehandling, det kan ikke være farlig om det viser seg å være feil? Og hvordan krever man å få det? Jeg føler meg bare dum og smått hypokondrisk hver gang jeg er ved lege...
Ennå en gang, takk, takk, takk for jeres svar! Selv om de jo selvfølgelig ikke helt var det jeg helst ville høre. Som student vil man jo gjerne være rask og full av energi. Men vem vil vel ikke det...
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Stikker og svir i øynene, og av og til trykk bak øynene
Av VibekeW i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-10-11, 19:14 -
Jeg har knutestruma og hoven hals med mye trykk
Av Bakke i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 6Siste melding: 08-12-10, 16:02 -
Trykk i øyenhulene
Av Maia i forumet Stoffskifte relaterte øye plager og øyesykdommeSvar: 4Siste melding: 15-01-07, 20:41 -
Trykk for brystet?
Av Irgni i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 12-09-06, 14:19 -
Trykk i brystet/hjertet
Av K i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 09-09-05, 15:56

Svar med sitat
Bokmerker