Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Hybrid View
-
27-03-08, 22:44 #1
Hei Hildemor
Takk for tipset ditt med babyolje, dette skal jeg prøve!!! Har prøvd andre oljer, men da ble den bare verre:(:( Huden er tørr samtidig som den har blitt uren:(:( Frustrerende egentlig....
Så bra at du har klart å gå ned så masse, for et par år tilbake gikk jeg ned 17 kg på Grethe Roede
Var stabil lenge, men har lagt på meg 17 kg siden sommeren 2007.... Det var sånn jeg fant ut at noe var galt!!!! Må vel bare skjerpe meg dobbelt og sette igang, bare så tungt når energien ikke er til stede
Lykke til videre og STÃ… PÃ…

Hei Nora
Det er helt riktig, jeg har ikke fått rett dose ennå:( Har gått på medisiner i ca 2 måneder nå, så man kan vel si at jeg er på opptrapping ja
Har ikke følt forskjell på formen før de siste dagene nå, merker at jeg orker mer, men vel og merke med 12 timers søvn!!!! Håper dette kan bli bedre når jeg tar en ny tur til legen
Hvilke andre medisiner kan du anbefale? Er dette noe som prøves ut over tid eller kan man bytte så tidlig i medisineringen som jeg er?? Skal prate med legen min i morgen
Lignende tråder
-
Overdose av Levaxin for å gå ned i vekt
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 18Siste melding: 18-06-12, 11:57 -
Går en ned i vekt ved oppstart med Levaxin?
Av Sunshine i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 8Siste melding: 05-04-11, 12:08 -
Min datter på 17 bruker 400 mcg levaxin hver dag
Av amo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 22Siste melding: 26-11-10, 11:02 -
Vekt-tråd for de som bruker Levaxin
Av lissi32 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 44Siste melding: 28-03-09, 19:38 -
Kan jeg begynne med Diane når jeg bruker Levaxin???
Av linnmathea i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 2Siste melding: 30-12-06, 12:14

Svar med sitat

Bokmerker