Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Hybrid View
-
24-05-12, 10:14 #1
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Aldosteron, DHEA, og kortisol lå lavt. Det andet var fint, testosteron var faktisk lidt højt.
Har sat HC dosis op i dag, og kan mærke det hjælper, tror simpelthen jeg har gået for meget ned i dosis over de sidste måneder. Så hurtigt kommer binyrer sig trods alt heller ikke.
Ja, jeg nåede desværre at være på thyroid i næsten et år, før jeg fandt ud af at grunden til det ikke "virkede" kunne være binyreproblemer, og begyndte herefter med HC, og det har hjulpet mig så meget.
Prøver igen.... Er der nogen der kender til temperaturmålinger som metode til at se om HC dosis er korrekt?
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden. Har været på Amour- nu Erfa i lidt over 2 år.
-
24-05-12, 11:12 #2
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Du kunne jo også selv prøve... Søgeord er enkle nok, f.eks.: adrenal exhaustion body temperature. De vil lede dig til adskillige svar på dit spørgsmål, bl.a. nok det bedste hos dr. Rind, hvor du kan læse den nøjagtige beskrivelse af forholdet mellem kropstemperatur, binyrer og thyroid lige her.
På dette link kan du downloade et blankt skema til notering af temperatur over et rum tid med datoer osv. til at printe ud og udfylde manuelt, eller også kan du her downloade et EXCEL-ark til at gemme og udfylde på din computer.... Du finder nok ikke et bedre værktøj og bedre guide til tolkning af resultater, end hos dr. Rind. Mig bekendt findes ikke noget tilsvarende på "skandinavisk".
Der er altså noget som ikke stemmer... det lyder ikke som om der er målt det fulde hormon-panel fordi resultaterne i givet fald ville være ledsaget af en præcis tolkning og behandlingsforslag, og så ville der ikke være nogen grund til at spørge yderligere.
Held og lykke, og god bedring.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat

Bokmerker