Har heller ikke fått lest alt, bare skummet igjennom. Ut fra det jeg skjønner, skal AntiTPO og AntiMicrosomen være det samme, men det kan ikke stemme! Jeg har tatt begge prøvene, og de viser vidt forskjellige resultater. Dersom jeg med min hukommelse husker det, skal jeg spørre legen neste gang.

Finner ikke at Aker tar Anti-Microsomen. Tenkte å ringe de å høre. Kan være de vet noe om dette.

Jeg har litt å jobbe med, i følge legen. Jeg "spiser" opp all den kortisolen jeg produserer, og jeg produserer i utgangspunktet ikke nok, kanskje 50%. Jeg må få få bukt med vonde tanker etc som stresser binyrene de luxe for å bli kvitt utmattetheten min og for å bli frisk. Han nevne et eksempel på en med hypotyreose som var kronisk fatigued, apropos ME. Han gikk på en slags energiskole hver dag i et og et halvt år og ble kvitt alle vonde tanker. Han er nå helt frisk og binyrene jobber på egen hånd :P !!! Det finnes positive historier!

Forresten, dersom binyrene ikke fungerer, vil ikke stoffskiftemedisinen alltid bli tatt opp.