Viser søkeresultater 1 til 10 av 19
Threaded View
-
07-05-12, 18:09 #7
Sv: Hva blodprøvene mine viser?
uff dette er no faktisk første gang jeg har hørt om at homogeniserte melkeprodukter kan skape så mye trøbbel for folk...jeg har no bare hørt om laktose problemer...
flerumettede planteoljer er ikke til stede i mitt hus,så der gjør jeg no en ting riktig
det er nok sikkert kjempe lurt som du sier og fjærne alle potensielle kilder og heller intodusere ett og ett produkt igjen.
jeg skal no ta og bestille meg en time til hennes fastlege og høre om det er noen blodprøver eller prikk tester de kan ta på henne for å se om det dukker opp noe..
no hørtes det kanskje ut som hun får masse masse sukker i seg..det gjør hun altså ikke,sett bort fra frukt som hun spiser hver dag og en og annen dag i barnehagen de smørrer syltetøy på skivene for å få henne til å spise...yoghurten hennes er uten E-stoffer og kun tilsatt 6% sukker.. er den som er kommet best ut i test her
(det vil bli et problem å ta vekk yoghurten da de spiser den uten hver dag(om mulig) kl 14,som en liten samlingstund...så det er stor kos med den yoghurten,så vet ikke hva jeg skulle erstattet det måltidet med?
fast helge snop er hun for liten til å få synest jeg,og hun spør ikke etter heller.så sjokolade får hun en gang innimellom
Fibromyalgi, masse allergier, Hashimoto's. Dagboken til Tone
Lignende tråder
-
Egen referanseverdi for barn eller ikke?
Av munch i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 2Siste melding: 22-05-13, 19:23 -
Jeg klarer ikke jobbe noe særlig i det hele tatt, for jeg er eeeeeeelendig i formen
Av tcelinet i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-11, 08:35 -
Sover ikke lenger.
Av grynet i forumet SøvnSvar: 14Siste melding: 01-10-08, 14:25 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
Noen ide om hvorfor jeg slutter å puste om natten?
Av rikke i forumet Lavt stoffskifteSvar: 17Siste melding: 21-08-07, 20:23

Hvis det var mit barn, ville jeg go for it i fuld bredde fra dag 1, dvs. med alt på en gang... Havde jenten ikke været så hårdt medtaget, kunne man give sig god tid til at teste enkelte dele af kosten, men "god tid" her betyder jo, at jenten har det hårdt, og det har du jo også. Desuden, hvis hun reagerer på mere end en komponent, og bliver bedre af at kvitte en tilfældig kostbestandel, og man derfor ikke tester videre, fordi der er jo en bedring - vil hun ikke få det endnu bedre, hvis resten ikke med i forsøget fra starten. Så hvorfor ikke starte med det hele på en gang - og når det bliver bedre (det tror jeg virkelig på at det vil, på et eller andet tidspunkt) kan man evt. senere bag-teste ved at lægge enkelte madkomponenter til, og se om hun reagerer på det? Men flerumættede planteolier og homogeniserede mælkeprodukter er jeg fuldstændig sikker på, skader på både kort og langt sigt.
Svar med sitat
Bokmerker