Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
20-04-12, 12:03 #27
Sv: Høy anti-TPO, spontanabort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
Takk for svar igjen Nielsigne

Jeg setter utrolig stor pris på tilbakemeldinger, mer enn noen aner.
Angående at annen lege mistenkte bindevevssykdom, så var denne legen hudlege. En flink hudlege.
Fastlegen kikket gjennom blodprøver, og på bakgrunn av disse samt at jeg var utredet av infeksjonsspesialist så utelukket han det.
Hva er hva vet jeg sannelig ikke
Men jeg vet at jeg aldri har slått meg til ro med å ha ME diagnose og akseptere det. Akseptere det har jeg aldri gjort. Dvs jeg har innrettet meg og kjent mine begrensninger, men jeg har gjennom alle disse årene alltid hatt håp om bedring, og derfor forsøkt masse behandlinger - som ikke har hatt noen effekt.
Nå klamrer jeg meg til håpet om at stoffskiftemedisiner kan gi bedring! Fordi jeg vi være i aktivitet, gå turer, ha energi osv osv.
Eneste jeg har hatt effekt på er mat/mage/tarm. Og kanskje den ene B12 sprøyta jeg forsøkte.
Jeg skal kjøpe ekstra med B-vitaminer nå i helga, men er usikker på om hvilke pga at det er mye B12 i Solaray multivitamin også. Ernæringslegen sa at solaray B-stress var fin å kombinere med multivitaminen, så jeg må finne ut av dette, om jeg skal bestille fra danmark eller ikke.
Lignende tråder
-
Fastlegen min mener jeg ikke har så lavt stoffskifte at jeg bør ha symptomer...
Av Anino i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 06-05-11, 23:04 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56

Svar med sitat

Bokmerker