Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
20-04-12, 11:22 #14
Sv: Kan noen hjelpe meg å tyde blodprøvesvar før legetime?
Takk for svar BenteR (atter en gang)!
Prøvene fra April er tatt fastende, om morgenen (fastlege)
Prøvene fra September er tatt midt på dagen (Lillestrøm helseklinikk)
Anti TPO har for noen år siden vært 960. Som du sier så er det positivt at Tras er under 1
Jeg har aldri før tatt fastende prøver, heller ikke morgenprøver.
Jeg merker godt "aktivitet" i halsområdet, ubehag, vond stor klump, litt vanskeligere å svelge men ikke plagsomt. Kraftig hodepine, pluss økende plager generelt.
Bør jeg forsøke medisin eller ikke sett utfra resultatene nå?
Håper nesten at noen anbefaler meg å forsøke medisinering, da er det iallefall håp om at noe kan bli bedre!!!
Mye endringer i kroppen siden spontanabort i uke 5.
Og- når jeg tenker på å få flere barn så bør jeg vel uansett være medisinert?
Når din kropp trive best med så høy Ft4, hvor ligger da fritt T3?
D-vitamin, B12, ferritin, selen, sink, kalsium, folat var lave - og jeg hiver innpå hver dag! Glemmer ikke en eneste polle
Frykter at legen sier at ting er ok iom at jeg ligger innenfor referanseområdet ja..
MEN når anti TPO er forhøyet, og jeg har Hashimoto, så har jeg lest at lege også medisinerer når TSH er over 2.
Jeg ønsker å forsøke medisinering, jeg vil ha noe som kan gi et håp om å bli bedre!!
Men bør jeg eller hva mener dere??
Lignende tråder
-
Fastlegen min mener jeg ikke har så lavt stoffskifte at jeg bør ha symptomer...
Av Anino i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 06-05-11, 23:04 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56

Svar med sitat

Bokmerker