Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Threaded View
-
10-04-12, 12:59 #10
Sv: Høy anti-TPO, spontanabort. Kan jeg ha lavt stoffskifte? Lege mener ikke det...
Vil legge til at jeg lurer på om jeg egentlig kan være hypo....
Har endel indre uro/hjertebank, som minner meg om da jeg var hyper, men i mildere grad nå.
Er giret inni meg liksom, samtidig som jeg er utmattet...
Går ned i vekt, strever for å holde vekta og er plutselig ned et-to kilo igjen. Spiser ofte, passer på å ikke få lavt blodsukker.
Er sulten stort sett hele tiden, litt bedre nå når jeg går på dietten, men fortsatt mye sulten..
Hodepine er kronisk.
Har over lengre tid hatt smerter i hals, klump i halsen, ubehag. Har de siste månedene blitt slik at jeg har sett og kjent på kjertelen for å se om den er forstørret, dette har jeg aldri gjort tidligere. Kjennes ut som en stor klump inni halsen, uten at jeg kjenner den med hendene...
Mange symptomer minner jo om hyper også
Eller kan dette ha sammenheng med binyrer?
Hehe, hele symptomlista mi skal jeg ikke skrive her.....
Lignende tråder
-
Fastlegen min mener jeg ikke har så lavt stoffskifte at jeg bør ha symptomer...
Av Anino i forumet BlodprøverSvar: 3Siste melding: 06-05-11, 23:04 -
anti-tpo på over 300... lavt stoffskifte
Av lykkepillen i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 30Siste melding: 08-02-11, 10:11 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvilken form for lavt stoffskifte? Høy anti-TPO
Av Cossie77 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 19-03-10, 13:56

Svar med sitat

Bokmerker