Heia

Tusen hjertelig takk for tilbakemeldinger!! Så snille dere er

Nesten så jeg griner når jeg leser det, og det skal mye til for at jeg griner!! Jeg blir også forbannet på legene.

Så da har jeg Hashimoto Det var antydet at jeg kunne ha det, men legen min tar ikke tak i situasjonene som oppstår og har sagt at alt er bra..

Knalldårlig har jeg vært. Brukt over 150 000 på private behandlinger. Mistet over 2 mill i inntekt.
Sta som jeg er har jeg stått på og forsøkt å bli bedre med alle mulige tiltak, og nå ser det ut som jeg skulle vært medisinert.

Prøvene er aldri tatt fastende på morgen, heller ikke da jeg var på Lillestrøm Helseklinikk. Skulle tro at de kunne ta dette mer seriøst??

Jeg har flere ganger spurt om jeg skulle forsøkt levaxin, men aldri krevd medisin/Levaxin - jeg stolte jo på at jeg ikke behøvde noen medisinering.

Kanskje er det lavt stoffskifte som har vært årsak til at jeg har fått ME-diagnosen

Angående hypofysetumor har jeg tatt opp dette med lege ved to anledninger, og han ville henvise meg til ny MR. Dette ble aldri gjennomført, og jeg har vært for syk til å huske det igjen, hadde nok med det daglige samt alle typer behandlinger jeg har gjennomført privat...

MEN jeg skal kjempe videre, er tyr og gir meg ikke, det har jeg aldri gjort iløpet av disse årene. Men må innrømme at jeg kjenner på at det er tøft å hatt det slik så lenge.

Jeg jobber ikke nei. Klarte ikke det etter at stoffskiftesykdommen startet.

Så da må jeg starte med Levaxin?

Eller bør jeg starte hos privatlege som gir naturlige stoffskiftehormoner?

Har det gått for mange år til at jeg vil kunne oppnå god bedring nå?

Flott forum, mye å lese her inne!!

Klem fra Shadow