Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
05-04-12, 09:50 #12
Sv: Oppstart på Armour thyroid og hjertebank
Jeg tror ikke, at du kan klare dig på den aktuelle medicindose frem til maj. Du bør også være opmærksom på, at tiltaksløshet er et almindelig, snigende symptom på for lidt hormon, og at du nok kommer til at opleve en tiltagende tiltaksløshet, mens du venter på lægetimen. Lægen kan ikke trylle tiltaksløsheten væk. Det kan kun den rette medicindose, når den får lov til at arbejde længe nok efter øgning, fordi der går altid et rum tid før effekten indtræffer.
Jeg har givet dig de råd jeg kunne, med respekt for den behandling du allerede er i. Resten er op til dig.
Lykke til, under alle omstændigheder.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Kald og varm
Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-02-11, 20:38 -
Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 55Siste melding: 20-04-08, 10:50 -
vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 16-04-08, 18:05 -
Kald hud og sminke/ansiktskrem
Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 4Siste melding: 14-06-06, 18:58 -
Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 14Siste melding: 26-05-06, 13:06

Svar med sitat

Bokmerker