Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    akershus
    Alder
    39
    Meldinger
    34

Standard Sv: Trøtt av medisinjusteringer

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Men har du hatt kreft i skjoldbruskkjertelen?

Så vidt jeg har forstått, må du tenke annerledes ved dosering etter kreft, enn for oss som ikke har den diagnosen
    Nei har ikke hatt kreft.. De hadde mistanke om det etter sist opr.. De mente de så noe som ikke skulle vært der. Hadde faktisk kreftdiagnose to ukers tid før det ble avkreftet. Jeg har en lang sykehistorie med 3 opr i halsen og fettkuler som oppstår rundt om.. Det viste seg at jeg har en genfeil som gjør at kulene vokser

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Veel, da ville jeg økt opp. Og fått det bedre. Og sørget for utskrift fra blodprøver for å fnne ut hva begrunnelsen for å senke dosen kan ha vært.

Husk at det er din kropp, ikke legens

Jeg veide ca 60 kilo + og brukte 150 mcg da jeg brukte Levaxin, noen har dårlig opptak og må ha enda mer.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    akershus
    Alder
    39
    Meldinger
    34

Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering her.
    For å si det sånn så har jeg passert 1 år + etter operasjon, og om folk tror at jeg har funnet idealdosen med levaxin så må dere tro igjen.. er litt underdosert... så nå tar jeg 200mcg man+tors og 150mcg de andre dagene... men jeg har fått et nytt problem.. nemmelig søvnen.. *sukk* er kjemetrøtt om kvelden, går og legger meg for så å våkne en halvtime senere og tro det er morgen..... men det som er problemet da er at jeg ikke klarer å sovne før flere timer etter... og det er jo en ulempe for å si det sånn når jeg skal på jobb morgenen etter.. Hatt to tilfeller nå hvor jeg natt 1 våknet kl 04 og slet med å sovne igjen (jobb 0730 morgenen etter)... sov 1 time til.. og endte med at jeg gikk sliten på jobb... og nå natt 2 var jeg kjempetrøtt og la meg i passe tid... våkna først 01, så 02 og 03...... da klarte jeg ikke å sovne igjen..og da jeg startet på jobb hadde jeg vært våken i alt for mange timer allerede... Kan dette ha sammenheng med levaxinjusteringene???

Lignende tråder

1. Postpartum tyreoiditt... Hjelp!
    Av Pingomamma i forumet Postpartum tyreoiditt
    Svar: 22
    Siste melding: 07-05-12, 19:58
  2. Så ufattelig trøtt og sliten
    Av Artistic i forumet Graves sykdom
    Svar: 10
    Siste melding: 23-08-11, 12:47
  3. så trøtt, så trøtt ..........
    Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8