Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Denne bloggen du siterer fra, ser for meg ut som om den er laget av en person med dårlige erfaringer med T3.
Iflg. Paul Robinson selv, kan alle opnå bedring og kvitte trætte binyrer uden hydrocortison, hvis de følger metoden korrekt. Her er der en, som det ikke lykkedes for at opnå bedring. Det skriver han om og jeg har kun citeret fra TiredThyroid.com fordi du skrev selv følgende:

Jeg måtte avbryte ren T3 forsøket, jeg ble dårlig. Det er nok ikke noe for meg, det er ikke der mitt problem ligger. Skriver mer i morgen antar jeg, mer utførlig. Jeg tror nok at jeg skal legge T3 til Thyroid, T3 er lav.
Paul Robinson skriver veldig bra i dette blogginnlegget sitt om hva mange mener om T3, også leger, som vi jo har endel erfaring med, mange av oss. Thyroid har for høyt T3 innhold for eksempel.
Mange mener også, at T4-only er den rette behandling, eller mener mange at Adrenal Fatigue ikke findes, eller at man ikke har hypothyreose før TSH er oppe på 10.... så lige netop omkring de manges meninger, kan jeg godt blive ganske skeptisk. Det er, i hvert fald, ikke noget argument.... Jeg ved bare at du har det dårligt. Jeg ved bare hvad du skrev om det, og jeg ved også hvad Paul Robinson skriver om sin metode, som værende gavnlig for alle. Jeg kunne ikke finde nogen form for disclaimer herom, så det må være noget han mener.

At "Thyroid har for høyt T3 innhold for eksempel" er noget thyroid-kritiske læger ynder at fremhæve, som argument mod thyroid-behandlingen. Jeg ser det som en sandhed med modifikationer. For nogen er det for højt, for andre er det lige tilpas. Mit eget lave rT3 vidner om, at det samlede T3 i mine (for tiden) 3 grain Thyroid, er ikke for meget...

Det var nu ikke for at træde i spinaten, men kun for at fortælle at du ikke er alene i denne situation og jeg troede at du havde brug for at have det at vide. Selv om jeg selv er skeptisk (mht. påstanden om metodens universalitet), vil jeg ikke anbringe mig selv mellem Paul Robinson og dem der går ind for hans metode. Det må enhver selv tage stilling til.

Krydser fingre for en god bedring, i en allerhelvedes fart!