Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
14-03-12, 10:49 #6
Sv: Vil ikke vedkjenne meg.......
Hei listha

Jeg kjenner meg veldig igjen i din beskrivelse av hverdagen. Jeg lengtet etter sofaen og sovnet foran barne-tv lenge før jeg fikk diagnosen hypothyreose. Jeg orket heller ikke være våken utover natta, så sexlivet led vel mest for mannen min (selv var jeg så utmattet at sexlivet var "døden nær").
Til det å leve sunt har jeg funnet et godt innlegg med svar på noen spørsmål:
Jeg fikk en mye bedre hverdag med Thyroid Erfa, tabletter av naturlig tyroxin fra tørkede grisekjertelen. Dette får vi lite informasjon om i NTF.
For meg har Sonjas stoffskifteforum vært redningen, og jeg vil påstå at jeg har lært mye mer om stoffskifteproblematikken her på under ett år, enn hva jeg noen gang har lært i NTF fra jeg ble medlem i 2005!!
Det er en skandale at NTF ikke hovedsakelig er der for medlemmene, men snarere er bundet på hender og føtter til å være lojale mot legemiddelindustrien.
-lig hilsen Elbeth
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 1Siste melding: 01-11-11, 17:21 -
Medisinert, normale verdier, men ikke frisk ?
Av Fanny i forumet Virker medisinen ikke?Svar: 1Siste melding: 29-09-11, 11:49 -
Normale prøver – men ikke frisk
Av usansynelig i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 8Siste melding: 28-05-09, 11:18 -
Ikke lenger helt frisk på armour...):
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 03-04-07, 21:15

Svar med sitat
Bokmerker