Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2012
    Meldinger
    16

Standard Sv: Lukket inne i seg selv!

Takk for svar. Det å få andres historier som kjenner seg igjen og oplever noe av det samme er i seg selv en hjelp. På den måten at man vet at fler opplever at det kan bli sånn og at andre medisiner kan gjøre en stor forskjell

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    67
    Meldinger
    5,134

Å få korrekte medisiner og et endret syn på seg selv og det du sliter med kan gjøre en svært stor forskjell! For meg har det hjulpet mye å vite at i alle disse årene har jeg ikke vært lat. Det har vært en grunn til at jeg har hatt lave energinivåer, som har gjort at jeg ikke har klart like mye som andre på min alder.
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Å få korrekte medisiner og et endret syn på seg selv og det du sliter med kan gjøre en svært stor forskjell! For meg har det hjulpet mye å vite at i alle disse årene har jeg ikke vært lat. Det har vært en grunn til at jeg har hatt lave energinivåer, som har gjort at jeg ikke har klart like mye som andre på min alder.
    Ja, lige præcis

Det er en helt utrolig øjenåbner at få den medicin, man trænger til at få - og i de mængder, man har behov for. Så kan man sige, der er mange andre ting, der skal fungere også, med vitaminer og mineraler og sådan. Men at få medicin og at forstå, hvorfor livet er eller har været som nu tilfældet er, gør altså stor forskel. Jeg har oplevet det som et åg af skyld, der blev løftet fra mine skuldre.
    ... Ikke at man så skal bruge det som sovepude, selvfølgelig. Men bare at man får et mere realistisk og bedre syn på sig selv.

Lignende tråder

1. Kald og varm
    Av Persa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 02-02-11, 20:38
  2. Jeg fikk operert ut hele skjoldkjertelen i november-06 (hyper med kalde knuter)
    Av Zena i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonen
    Svar: 55
    Siste melding: 20-04-08, 10:50
  3. vil en infeksjon i skjoldkjertelen vises på crp?
    Av rikke i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 6
    Siste melding: 16-04-08, 18:05
  4. Kald hud og sminke/ansiktskrem
    Av kira i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 4
    Siste melding: 14-06-06, 18:58
  5. Er det ingen andre her som reagerer på kald vind?
    Av Stina i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 14
    Siste melding: 26-05-06, 13:06

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn