Viser søkeresultater 1 til 10 av 18

Tråd: Maikas dagbok

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Bergen
    Meldinger
    112

Standard Sv: Maikas dagbok

Sitat Opprinnelig skrevet av VibekeS Vis post
    Det er trist å lese om din situasjon.
    Men du kan jo ikke fortsette å ha det slik?
    Jeg skjønner det kan være vanskelig å søke hjelp alene,
    men hvis jeg foreslår noen gode leger til deg, kan du forsøke å endre fastlege da? Jeg bor også i Bergen og har litt kjennskap til forskjellige
    Jeg har en venninne som har blitt veldig syk, og hun har blitt henvist til Pål Holm som jeg hørt er veldig god. Han jobber jo også privat, men det er jo dyrt. En endokrinolog som heter Magnus Sigurdson er også god. En annen venninne var veldig syk, men stoffskifteprøvene var fine. Så kom hun til Sigurdson, og han skjønte hva som feilte henne bare ved en rask titt. Hun er nå en energibunt av dimensjoner!

Ta gjerne kontak på PM hvis du trenger mer konkret hjelp, f eks finne fram på nettsider eller telefonnummer.
    Stor klem - ikke gi opp!
    Tusen takk for støtte og hjelp.
    Jeg takler ikke å ha mannlig fastlege da jeg har blitt utsatt for alvorlige seksuelle overgrep av en behandler (medisinstudent). For i tillegg til stoffskifteproblematikk har jeg også problem med celleforandringer som gjør at jeg har tatt celleprøver hvert halvår over flere år nå. Jeg klarer ikke å la meg undersøke GU av en mannlig lege. Synes det er ille nok å bli det av en kvinne.
    Ny og forvirret hypo... Maikas dagbok

Medlem siden
    Sep 2011
    Sted
    Vest
    Alder
    58
    Meldinger
    420

Standard Sv: Maikas dagbok

Ja det skjønner jeg godt at du synes er vanskelig da.
    Men kan du be fastlegen om en "second opinion"? Da er det en annen lege som undersøker deg og som vurderer tilstanden og mulig behandling. Jeg mener at uansett skal man jo ikke akseptere å ha det slik du har det nå.
    Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
    Dagboken til VibekeW

Lignende tråder

1. Vimselitens dagbok
    Av Vimseliten i forumet Dagboker
    Svar: 8
    Siste melding: 06-02-09, 01:29
  2. ~~des65 sin dagbok!~~
    Av des65 i forumet Dagboker
    Svar: 19
    Siste melding: 21-07-05, 12:35

Bokmerker

Regler for innlegg