Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
02-03-12, 15:41 #23
Sv: hjemme fra belgien med lidt nye oplysninger
hej Kevlin

tja det med sukker ved jeg ikke - men de sagde samstemmende at sukker ødelægger det
jeg tror jeg får prednisolon fordi jeg var så inflameret og stadig er det - så gætter på det er derfor jeg får den stærke type
det med under huden betyder såmænd bare at jeg skulle lige sprøjte væksthormonet ind under huden og ikke i musklerne og det var jo super dejligt
du bør nok tjekke din væksthomonstatus så - jeg tror jeg skal vedblive med det længe - og hvad jeg så også kan forstå på anisas svar er at vi taber det yderligere hurtigt end andre " normale " mennesker
Hej Anisa
hvor har du igen ret - det var ren farce igår at gå ned med recepterne - det viser sig at dk ikke endnu har tilsluttet sig eu´s frie bevægelighed så der er ingen tilskud at få - ydermere var problemet at de fleste af de medicin præparater der var skrevet på recepterne ikke var den dosis som dk har så beskeden var at så skulle hertoghe søge sundhedsministeriet - nej det tror jeg så ikke vi bevæger os ud i - dk har fået 2,1/2 års frist til at implementere tilskuddene ( det skal være gældene feb 2012 ) - og efter grundig research idag viser det sig at ingen ved et hak om det - jeg står nu tilbage med en masse recepter og heldigvis for mg er der en her på siden der er så sød at tage medicinen med hjem til mig hvis ikke det lykkes mig at apoteket i belgien gider at sende det . og jeg har akkurat lige nok til at det kan lykkes
jeg har fået 4 ud af de mange præparater
og ingen gider ulejlige sig med at finde ud af noget som helst .
dog skal det oplyses at der endnu ikke er afklaring på om den medicin der er købt det sidste år i udlandet er tilskudsberettiget - det er jo ret spændene - men fik dog et lille tip - og selvom jeg er ret ærlig kan jeg nok ikke lade være med at nævne det her - man kan jo som eu borger have det blå sygesikringskort nu og få det dårligt på sin rejse - så er man jo nødt til at have noget medicin , og viser man det blå kort i udlandet i forbindelse med recepter så får man tilskud - men det har jeg aldrig sagt sagde damen jeg talte med . aner ikke om det er korrekt men det må så være op til folk selv hvad de vil prøve
- så det var lige status for mig - jeg kan på ingen måde anbefale at tage recepterne med til dk på nuværende tidspunkt .
meget omstændigt og hvor ville jeg dog ønske jeg havde taget alt med hjem i første omgang
kærlig hilsen
Simba
Lignende tråder
-
Lidt hjælp til lavcarbo-kosten
Av Cirkeline i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 01-11-10, 15:29 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57 -
blodprøvesvar og lidt spørgsmål
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 18:01 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42

Gør dig selv en tjeneste, og vent ikke til du er lige ved at gå tom for medicin. Gå i gang med at finde ud af det med "at alle eu borgere kan få deres medicin i deres hjemland", fordi jeg ved at det kan blive op ad bakke alligevel, selv om der er lovgivning på området. 
Svar med sitat

Bokmerker