Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Threaded View
-
01-03-12, 09:09 #21
hjemme fra belgien med lidt nye oplysninger
kære alle
så er dagen igår overstået og nej blev ikke røvet denne gang
faktisk gik alt super fint - dog kommer jeg hjem med meget lidt medicin - tilbage til det om lidt
først var jeg hos miss lucie som denne gang talte så jeg forstod hende - blodprøverne var desværre denne gang delvist ikke blevet færdige
så hun fik hvad der var - samt spørgeskemaet
undersøgte og talte med mig om bivirkninger - og i det hele taget gjorde klar til hertoghe kom
nå hertoghe kom ind og gennegik mit skema - mit t3 & t4 lå lavt og jeg fik besked på at øge doseringen tiltrods for at blodprøver viser tsh under 0,01 ( dels sagde han at de skulle måles tidligt fastende og dels fordi jeg var ryger ) så vi starter langsomt op på 125 mg erfa
så kiggede han på mine plager i spørgeskemaet og nåede frem til at jeg fik for mange carbs - ud med spaghetti , kartofler, brød, alt sukker
" cortisolen virker ikke med sukker "
dosen for prednisolon blev sat lidt op - og jeg fik noget modvirkende for måneansigt
væksthormon skal tages med intervaller af 26 dage - pause 4 dage derefter på den igen - anisa havde helt ret det skal blot lige ind under huden så dejlig nemt
det betyder ikke du vokser ret meget carina ca 3 cm men det fjerner alt dit overskydene fedt og dit stofskifte bliver bedre ( juhu kommer over 160
)
alle jer der har problemer med humøret ( jeg kan faktisk blive rigtig vred , agressiv og fjentlig ) skal have oxytocin - i pilleform - det er et humør stimulerende hormon i pilleform og fåes på www.antiage-systems . mangel på melatonin kan pgså være en medvirkende faktor
derefter kiggede han igen på kroppen - specielt mine fingre - "det er godt til sport men ikke for din krop " sagde hertoghe ? "ja du er hypermobil det er du fordi du ikke fik stofskiftemedicin i barnealderen"
at dit tpo og anti tg tal er steget på den måde betyder du har en mangel i cortisol og sikkert progesteron - men det må vi lige undersøge .
jeg fortalte ham at jeg havde ødemer ved mine ankler ( han spørger så om det er om morgenen eller aften ) her var jeg besværlig for mine er der aften - det modsatte betyder mangel på cortisol .
så fik jeg behandling for nervebetændelse ( ubiquinol ( coq10) - navnet er polyneuropathy
mit interval hedder nu hver 4 mdr - puha det kommer til at ruinere - men er jo nødt til det .
spørg endelig hvis der er noget i vil vide
kærlig hilsen
Simba
ups glemte lige at skrive hvorfor jeg kommer hjem med lidt medicin - hertoghe havde undersøgt sagen lidt og det viser sig at alle eu borgere kan få deres medicin i deres hjemland - og med tilskud ( der skulle i hvertfald forsøges sagde han ) derfor mente han jeg skulle købe erfaen til et år på det belgiske apotek og derefter gå på et dansk apotek for at få resten af det - det skal hjemtage det til en var beskeden og så behøvede jeg jo også kun at få det til et par mdr af gangen .
Lignende tråder
-
Lidt hjælp til lavcarbo-kosten
Av Cirkeline i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 01-11-10, 15:29 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57 -
blodprøvesvar og lidt spørgsmål
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 18:01 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42

Svar med sitat

Bokmerker