Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Threaded View
-
26-02-12, 17:00 #22
Sv: Hashimoto's siden 2003
Også tusind tak fra mig Anisa! Det giver rigtig god mening.
Jeg overvejede dog på ingen måde at droppe progesterontilskud
, men tænkte bare, at jeg måske måtte affinde mig med nogle af PMSgenerne, men det giver da virkelig håb for, at de på sigt også kan blive bedre!! Synes dog det er svært helt at regne ud, hvornår jeg får nok progesteron, men må jo bare prøve mig frem ganske langsomt, hvis PMSgenerne fortsætter på den nuværende dosis.
Jeg tager naturligt progesteron, som jeg har fået på recept fra Hertoghes klinik og købt i Belgien. Det er dog piller, som jeg sluger - og de hedder Utrogestan. Jeg startede på 100 mg dag 18-26 i cyklus og har den sidste gang taget 2 piller hver 2. dag efter anbefaling fra lægen dernede.
Apropos kønshormoner og cyklus, så har jeg en overvejelse, som jeg meget gerne vil høre jeres mening om herinde!
Jeg har nu igen fået voldsomme nakke-, skuldre-,bihulesmerter, som gør, at jeg er helt invalideret. Smerterne går fra skulderbladene og op til kraniekanten - og så trykker det også foran i ansigtet. De er der konstant, men er svagest, når jeg står op og forværres i løbet af dagen, hvor de også giver kvalme pga. smerterne. Jeg har intet ændret i min behandling de sidste dage, som skulle kunne være en årsag. Jeg har kigget i min kalender og i mine notater og kan se, at jeg havde de samme slemme smerter for præcis en måned siden i en uges tid - altså på samme tidspunkt i min cyklus - omkring dag 4-12 i cyklus.
Er der mon nogle af jer, der kan se en sammenhæng i dette - og måske har en forklaring? Jeg vil jo super gerne gøre noget ved det, hvis der er noget at gøre.
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker