Tak endnu engang Luuna. Jeg er helt enig med dig. Og jeg er ret overbevist om, at jeg er ramt af overvækst af svamp i en eller anden udstrækning. Som sædvanlig er der dog ikke lige en læge ved hånden, som vil udskrive Diflucan i de mængder, som anbefales.

Til en start må jeg så tilpasse min diæt, så den ikke fodrer svampene. Derudover har jeg indkøbt Ipe Roxo-te, som jeg drikker en halv liter af dagligt - samt et homøopatisk middel 'Fortakehl D6 (penicilium roquefortil D6), som min biopat/kineseolog har anbefalet til at holde svamp nede med. Derudover vil jeg supplere Rød elmebark med urteblandingen 'Basis 1' fra NDS http://www.naturoghelse.dk/shop/nds-basis-1-4861p.html, som indeholder gul ensian, kamille og pebermynte - og måske kan hjælpe til at berolige fordøjelsen. Derudover ser jeg frem til min konsultation hos Eva Lydeking-Olsen om et par uger - måske hun kan hjælpe mig videre i forhold til dette.

Jeg kan i øvrigt fortælle, at det har haft en kæmpe forbedring på mine PMSgener, at jeg har taget mere progesteron dag 18-26 i cyklus og også har taget kaliumtilskud de samme dage. Det er først i dag - dag 28 i cyklus, at jeg føler mig alvorligt ramt af PMS gener - og det stadig i en mindre grad end sidste måned.

Min søvn er stadig dårlig og meget forstyrret med mange opvågninger og drømme. Jeg har indkøbt Taurin og B6 og overvejer at prøve at supplere min Magnesium Citrate med dette til natten (min belgiske læge har på et tidspunkt nævnt, at disse tre ting er en god kombi).

God aften til alle derude