Viser søkeresultater 1 til 10 av 47
Hybrid View
-
17-02-12, 17:27 #1
Sv: masser af spørgsmål og er jeg for krævende ?
Kære Simba
Jeg vil bare sende dig et stort
! Det er rigtig hårdt at tage ansvar for sit helbred og gå imod lægestanden herhjemme - og det føles til tider utrolig ensomt.
Stort set ingen forstår det - og ingen kan finde ro til at lytte nok til at begynde at forstå det. Og det var jo egentlig også lægerne, der burde forstå og hjælpe - men som Anisa skriver - så svigter de bare.
Som dig - holder jeg også fast i min behandling i Hertoghes klinik noget tid endnu - og vælger at tro på, at det er det rigtige. Vi har jo også begge fået det bedre, siden vi startede dernede - og det skete jo ikke, da vi lagde vores helbred i det danske sundhedsvæsens hænder.
Jeg håber, du får en rigtig god tur til Bruxelles - forhåbentlig lidt mindre dramatisk denne gang!!
Al magt til dig
-
17-02-12, 20:22 #2
hej sharon

-lig tak for krammet .... ja vi kan lige så godt erkende at det ikke bliver anderledes herhjemme . og dejligt jeg lige fik en reminder så jeg kunne skrue tiden tilbage til da det var allerværst .... puha tænk man kom igennem det 
jeg er på banen igen og klar til et gensyn i belgien men hvor er jeg dog trist og ked af vi ikke har en sådan læge herhjemme der kan hjælpe alle øvrige der må slås med det samme som os .
det er drøn uretfærdigt men er lykkelig over vi har muligheden for at tage afsted og få hjælpen .
denne gang tager jeg ikke noget med griner - det er frem og tilbage inden for få timer så det er vel lidt begrænset hvor galt det kan gå
afgangene passede lige præcis denne gang - det var jo lidt dejligt
hvor mange gange har du været der og hvor ofte er dine intervaller dernede ? må indrømme jeg glæder mig til alligevel at få det væksthormon så jeg kan se hvor meget bedre det kan blive.
hav en dejlig weekend og håber i alle må få så lidt gener som muligt
kærlig hilsen
Simba
-
18-02-12, 11:19 #3
Jeg har været dernede to gange, hvor der gik 3,5 måned imellem. Nu skal jeg derned igen i slutningen af marts, hvor der så er gået 6 måneder siden sidst. Herefter mener jeg, at de gerne vil se en min. en gang pr. år, hvis man skal fortsætte hos dem.
Min økonomi kan nok desværre ikke klare, at jeg fortsætter dernede på sigt, så måske bliver det sidste gang her til marts.
Lyder godt med en effektiv tur - håber det bliver en rigtig god oplevelse for dig!
-
18-02-12, 12:19 #4
Hej Sharon

Dejligt at jeg ved du også har fået det bedre
.... han ved jo hvad han laver dernede i belgien .
men utrolig sørgeligt at dette handler om økonomi om man kan få den rette hjælp
jeg er netop ved at opsætte en ide til min gamle arbejdsplads novo i deres fonde for jeg ved at de jo forsker i hormoner og behandlinger - og måske vil de støtte en forsøgsgruppe der kan lære dem lidt mere om hormoner i vores tilfælde hos hertoghe .
jeg skal bare lige have sat det lidt mere tydeligt op så de forstår at vi ( f.eks en gruppe på 12 ) med disse problemer rent faktisk kan få god hjælp og den kan implementeres her i landet . håber det lykkes - jeg føler lidt nødvendigheden for at gøre det her - for jeg/vi er hverken de første eller sidste der ikke får nogen hjælp herhjemme .
hav en dejlig lørdag
Simba
-
18-02-12, 13:00 #5
Det lyder godt Simba - glæder mig til at høre mere om det herinde!
-
18-02-12, 23:45 #6
Kram herfra også til dig Simba!

Indeni behøver du ikke være alene - husk, vi er mange her, som er med dig og hinanden i det hele taget
Rigtig god tur til Belgien
PS: Du er ikke for krævende. Stå ved dig!
-
24-02-12, 16:18 #7
hej luuna
og kram tilbage
ja godt vi har hinanden - det er bare super vigtigt
rigtig dejlig weekend til jer alle
kærligst Simba
Lignende tråder
-
Lidt hjælp til lavcarbo-kosten
Av Cirkeline i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 18Siste melding: 01-11-10, 15:29 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57 -
blodprøvesvar og lidt spørgsmål
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 18:01 -
Kvalme ved sult og lidt om søvn!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 27-02-07, 18:42

Svar med sitat

Bokmerker