Viser søkeresultater 31 til 40 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
-
11-02-12, 22:03 #31
Sv: Dagens positive tråden
Jeg og hunden gikk på ski i går! (dvs jeg gikk på ski, ikke den)
Da jeg kom fram til parkeringsplassen der skiløypa starter, gikk det opp for meg at det er lenge (les: flere år) siden sist skiene var framme. Skistavene hadde blitt igjen i garasjen ... Og måtte hjem en tur til, og hente dem. Så gikk vi på ski. Fint føre, og blide folk på tur i løypa!
-
12-02-12, 19:31 #32
Vel, etter sol kommer regn, og sånn er det visst med de bedre dagene også.
Våkna i dag til nykokt kaffi og nylaget moccakake (veldig lavkarbo), men kroppen min sa klart i fra at i dag er det ingen sprek dag. "Uffda", sa ene guttungen da han så meg, "og så dårlig dag på morsdagen da".
Har kost meg i sofaen med lydbok og god kake, og bare slappet av.
Sånn sett er det kanskje greitt at noen dager er slik at kroppen sier den vil slappe av?
-
13-02-12, 11:53 #33
Det er jo soleklart - mammaer
kan fikse alt mulig

Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
14-02-12, 13:39 #34
Har fått betalt regninger i dag. Etter at jeg ble samboer med stoffskiftetrøbbel, flytta hukommelsen ut. Har valgt avtale eller elektronisk giro der det er mulig, men noen regninger dukker likevel opp med kidnummer lenger enn et vondt år, og disse er det jeg har fått betalt i dag.

På kjøkkenet står det nå en deig med grove spelt og gulrotrundstykker og hever seg.
Fikk lyst til og bake i dag, så da blir det rundstykker og hot kyllingsuppe i fire-tiden.
-
14-02-12, 23:36 #35
Laget middag, laget kveldsmat.
Kjøpt valentines gave.
Lest og koset meg med hva dere har gjort.
-
15-02-12, 17:32 #36
Andre dagen på rad jeg føler for å bake.
Nå er det bare fordeigen til "Byggeklossene" som står på kjøkkenbenken, men disse "Byggeklossene" som er laget av bl.a. byggmel, solsikkekjerner, linfrø og litt mørk sirup, smaker deilig når de er ferdige, og selv om de inneholder både sirup og noe hvete, så fikser frøene og bygget det slik at den glykemiske indeksen passer slik at til og med jeg kan kose meg med ei brødskive eller to
Fordeigen må nok stå til iallefall ti i kveld, så dette får bli midnattsmat
-
16-02-12, 00:43 #37
-
16-02-12, 01:01 #38
Har sendt deg oppskriften på pm.
Håper du liker dem!
-
16-02-12, 01:03 #39
-
16-02-12, 01:11 #40
Nydelig!
Spiser vanlig brød utrolig sjelden, så da smaker det ekstra godt når jeg unner meg ei brødskive, fremdeles varm, med smør, gräddost og paprika.
Da kan nesten ikke livet bli bedre
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18
Svar med sitat

Bokmerker