Jeg er nu gået tilbage til Adrenal Glandular fra Allergy Research Group, og dem kan jeg heldigvis stadig tåle.

Jeg har taget Rød Elmebark i to dage nu, og maven har været nogenlunde - stadig masser af luft, rumlen og utilpashed, men ingen direkte smerter.

Jeg er ved at omstille mig til at undvære frugt helt i en periode, og har kun indtaget minimalt i form af en bundskraber smoothie til at få mit jod ned med.

Jeg har modtaget Dr. Teitelbaums bog 'From Fatigued to Fantastic' og må konstatere, at alt hvad der står om kronisk træthed og fibromyalgi desværre passer på mig. Det er dog en kæmpe lettelse endelig at få sat ord på, hvad der er galt - og det giver mig en bedre forståelse, når jeg ser tilbage på mit forløb de seneste år og mine symptomer nu.

Tak Luuna for at anbefale ham!

Jeg satser på at gå i gang med Ribose i morgen og håber så meget, at min mave kan tåle det - og endnu mere, at det vil hjælpe mig med min udmattende træthed, muskelsmerter og hjernetåger.

Jeg vil sætte ind i forhold til fordøjelsen den næste tid - og skal have læst op på alle de relevante erfaringer, der er herind .