Sarah Hammerstad på Aker er ikke glad i pasienter som er her inne, eller søker på nett i det hele tatt så hvis du vil være pasient hos henne bør du kanskje holde det skjult. Ikke vær naiv og tro at hun vil respektere ønske om å vite om sykdommen. I grunn bør du ikke åpne kjeften dersom du ikke tåler arroganse og avvisning. Hjelper ikke å legge seg flat heller for det øker arrogansen. Fikk ei ny dr.Sosa ved neste henvisning, men kun en samtale. Nå følger jeg opp meg selv. Litt mer jobb og føles litt mer ansvarstyngende, men følte meg uansett ikke mer trygg og ivaretatt på Aker. Har vel heller ikke noe valg da jeg skal stå på Levaxin resten av livet.

Synes å huske at Dr. HAmmerstad sa det ikke var lurt å ligge høyt over lang tid. Har ligget på F4 rundt 17.5-18.5 i ca1,5 år. Er det noen andre som har formening om at dette kan slite på kroppen? HAr hatt det veldig bra denne perioden. Begynte også på Effexor, noe som ga initiativ i tillegg til en mer oppløftende humør, mindre vondt i hjertet. Men er ikke symptomfri og nå lurer jeg på om f4 18,2 kan være for høyt. Gikk ned 50 mcg i uka uten at det gikk ned på blodprøvesvar. Tras 0.8. Kan Graves være på vei tilbake? Skal til legen i mrg, men han kan fryktelig lite så spør dere med erfaring. Tsh 0.38. Anti-tpo mer enn 1300