Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Hybrid View
-
07-02-12, 15:09 #1
Sv: Dagens positive tråden
Dagens positive idag må være at jeg klarte og skrive litt igjen.
Veldig godt og sette ord på tankene som suser i hodet.
Andre positive tingen idag var at jeg klarte og ta en telefon for å melde meg på fagbrev overrekkelse.
Har også husket og betale regninger. ;-D
Også tredje positive må være at jeg er veldig glad og takknemmelig for at menneskene som er her inne er veldig gode samtalepartnere
-
07-02-12, 21:11 #2
Jeg har fått unnagjort alle seks sykehusturene mine, og har ikke nye avtaler på sykehus før i april

Veldig glad jeg slipper og reise så langt med det første igjen. Feiret med og ha vin til middagen i dag (torsk dekket med Jarlsbergost og innpakket i bacon og så ovnstekt)
-
07-02-12, 22:55 #3
-
08-02-12, 18:36 #4
Har brukt sparken frem og tilbake til butikken i dag.
Nesten så jeg følte meg sportslig
-
09-02-12, 00:23 #5
-
11-02-12, 14:06 #6
I dag har jeg fått masse positiv energi av å høre på « The Power of Japanese Drums HD » på surroundhøytalere

Det virker også mye morsommere å jobbe med trommene enn å gå å trene på et treningsstudio
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
11-02-12, 14:57 #7
Siden jeg våkna med normalt blodsukker og hvilepuls på bare 84, ble det både brødbaking (eltehjelp fra eldste sønnen) og lett (veldig lett) husvask.
Guttene skal ha venner på besøk i kveld, så jeg planlegger og kose meg med håndarbeid og litt musikk og la ungdommen ha loftstua i fred.
-
11-02-12, 16:58 #8
Så heldig du er som har sparkføre!! Her i Troms regner og sludder det i dag. I går hadde vi 6 varmegrader, bare veier, noen hadde sågar grønn plen som tittet fram, altså den rene vårstemning allerede i februar, sammenlignet med året da snøen ennå lå på plenen på St-Hansaften!!
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
11-02-12, 22:03 #9
Jeg og hunden gikk på ski i går! (dvs jeg gikk på ski, ikke den)
Da jeg kom fram til parkeringsplassen der skiløypa starter, gikk det opp for meg at det er lenge (les: flere år) siden sist skiene var framme. Skistavene hadde blitt igjen i garasjen ... Og måtte hjem en tur til, og hente dem. Så gikk vi på ski. Fint føre, og blide folk på tur i løypa!
-
12-02-12, 19:31 #10
Vel, etter sol kommer regn, og sånn er det visst med de bedre dagene også.
Våkna i dag til nykokt kaffi og nylaget moccakake (veldig lavkarbo), men kroppen min sa klart i fra at i dag er det ingen sprek dag. "Uffda", sa ene guttungen da han så meg, "og så dårlig dag på morsdagen da".
Har kost meg i sofaen med lydbok og god kake, og bare slappet av.
Sånn sett er det kanskje greitt at noen dager er slik at kroppen sier den vil slappe av?
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat

Bokmerker