Viser søkeresultater 1 til 10 av 200

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Pakken indeholder bl.a. "Sleep Tonight!", som jeg nu har været løbet tør for en rum tid, selvom jeg har sparret på dem og taget en mindre dosis.

Hvad er konsekvensen?
    Konsekvenser er, at jeg ikke sover ordentligt. Dvs.: Jeg sover ikke længe nok og godt nok!

Og hvad sker der så?
    Ja så kan mit i forvejen dysfunktionelle og overbelastede immunforsvar ikke løfte opgaven! Min temperatur stiger, og jeg får influenzasymptomer med øm hovedbund, ondt i halsen osv.
    Jeg får desuden tiltagende inflammation i hele kroppen, og mine smerter forværres dramatisk.

Desuden går det galt med mit cortisol, og det er ikke lige så smart, når jeg i forvejen har en konflikt med T3 og en stor udfordring med at trappe op på medicinen. Hvis det fortsætter, kan konsekvensen blive, at jeg må sætte dosis ned.

Jeg er selvfølgelig også mere udmattet, min hjernetåge er forværret, det flimrer for mine øjne og lysfølsomheden er taget voldsomt til og jeg får igen tendens til angst

Sleep tonight virker med det samme, hvis man har brug for indholdsstofferne, men virkningen bygges også op over tid, og nu skal jeg så til at starte forfra.
    "Sleep Tonight!" kan du købe i UK hos AllStarNutrition for £ 16,97 ($ 15,09 i USA)

Her forhandles (en gross?) Enzymatic Therappy products udenfor USA.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

1000 tak Eirin!

Og 1000 tak Anisa for en kæmpe indsats!
    Jeg har søgt på produktet på Google under UK men fandt ikke noget, jeg umiddelbart var tryg ved...!

Update
    Det lykkedes mig i går at få fat på lægemiddelstyrelsen igen, selvom jeg sad med drop i armen hos lægen - denne gang med en fra selve den afdeling, der vurderer produkter - og nu siger de igen, at de har frigivet hele min sending.

Jeg har det ikke godt, fordi jeg har sovet meget dårligt i nat og vågnede med højt cortisol og heftig "influenza".
    Jeg er imidlertid meget fortrøstningsfuld, fordi min krop nu på trods af det høje cortisol begynder at kræve mere thyroid!

Jeg blev rent faktisk mere rolig, da jeg tog mine 60 mg. i morges, så kroppen ER ved at vænne sig til en ny og bedre thyroid-cortisol balance. Jeg bliver således nok ikke nødt til at sænke min dosis thyroid men kan derimod nok øge den, når jeg igen får kørt "Sleep Tonight" ind...

Inden længe bliver jeg så nok nødt til at forholde mig endnu mere aktivt til infektioner - igen...

God dag til jer!

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Danmark, København
    Alder
    50
    Meldinger
    303

Rigtig god dag til dig Luuna!

Jeg håber for dig, at du snart modtager dine varer - du fortjener ikke alt det bøvl, og jeg er virkelig chokeret over, hvad du har været udsat for!

Håber det vil fortsætte at gå godt med Thyroid!!

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Mange tak for det Sharon
    Det skal nok gå - tror, jeg får mine varer om et par dage.

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Question Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation

Kanskje interessert å lese om denne boken?
    Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Mange tak Mod!
    Jeg magter nok ikke at læse en hel bog på svensk p.t., men den ser meget spændende ud, og jeg er interesseret i at lære mere om sammenhængen mellem mitokondriefunktion og thyroid hormoner...
    Vigtig bog!

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Update

Milde himmel... Så har jeg langt om længe fået et brev fra Post Danmark om, at mine varer er ankommet til posthuset.
    De blev frigivet af Lægemiddelstyrelsen d. 6. januar

I mellemtiden har jeg nået at få det en smule bedre, selvom jeg nu er helt udmattet og har problemer med infektioner - en rask DHL-mand kom flyvende op ad trapperne (og bankede ihærdigt på døren til jeg vågnede ) i går onsdag med to stk. Sleep Tonight bestilt hos iHerb i weekenden og i dag har jeg restitueret indendøre.

Jeg forsøger forsigtigt at øge min thyroid-dosis til 105 mg...

Lignende tråder

1. Svar: 0
    Siste melding: 15-09-10, 15:00
  2. Præsentation - langt om længe
    Av Pjevs i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 10-02-10, 21:42
  3. Høj TSH efter influenza
    Av gitteh i forumet TSH
    Svar: 4
    Siste melding: 17-01-08, 20:37
  4. Stofskiftetal efter influensa