Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Hybrid View
-
17-01-12, 02:42 #1
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
"Sleep Tonight!" kan du købe i UK hos AllStarNutrition for £ 16,97 ($ 15,09 i USA)
Her forhandles (en gross?) Enzymatic Therappy products udenfor USA.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
17-01-12, 10:23 #2
1000 tak Eirin!

Og 1000 tak Anisa for en kæmpe indsats!
Jeg har søgt på produktet på Google under UK men fandt ikke noget, jeg umiddelbart var tryg ved...!
Update
Det lykkedes mig i går at få fat på lægemiddelstyrelsen igen, selvom jeg sad med drop i armen hos lægen - denne gang med en fra selve den afdeling, der vurderer produkter - og nu siger de igen, at de har frigivet hele min sending.
Jeg har det ikke godt, fordi jeg har sovet meget dårligt i nat og vågnede med højt cortisol og heftig "influenza".
Jeg er imidlertid meget fortrøstningsfuld, fordi min krop nu på trods af det høje cortisol begynder at kræve mere thyroid!
Jeg blev rent faktisk mere rolig, da jeg tog mine 60 mg. i morges, så kroppen ER ved at vænne sig til en ny og bedre thyroid-cortisol balance. Jeg bliver således nok ikke nødt til at sænke min dosis thyroid men kan derimod nok øge den, når jeg igen får kørt "Sleep Tonight" ind...
Inden længe bliver jeg så nok nødt til at forholde mig endnu mere aktivt til infektioner - igen...
God dag til jer!
-
17-01-12, 15:53 #3
Rigtig god dag til dig Luuna!

Jeg håber for dig, at du snart modtager dine varer - du fortjener ikke alt det bøvl, og jeg er virkelig chokeret over, hvad du har været udsat for!
Håber det vil fortsætte at gå godt med Thyroid!!
-
17-01-12, 23:55 #4
Mange tak for det Sharon

Det skal nok gå - tror, jeg får mine varer om et par dage.
-
18-01-12, 05:10 #5
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
-
18-01-12, 10:14 #6
Mange tak Mod!

Jeg magter nok ikke at læse en hel bog på svensk p.t., men den ser meget spændende ud, og jeg er interesseret i at lære mere om sammenhængen mellem mitokondriefunktion og thyroid hormoner...
Vigtig bog!
-
19-01-12, 19:01 #7
Update
Milde himmel... Så har jeg langt om længe fået et brev fra Post Danmark om, at mine varer er ankommet til posthuset.
De blev frigivet af Lægemiddelstyrelsen d. 6. januar
I mellemtiden har jeg nået at få det en smule bedre, selvom jeg nu er helt udmattet og har problemer med infektioner - en rask DHL-mand kom flyvende op ad trapperne (og bankede ihærdigt på døren til jeg vågnede
) i går onsdag med to stk. Sleep Tonight bestilt hos iHerb i weekenden
og i dag har jeg restitueret indendøre.
Jeg forsøger forsigtigt at øge min thyroid-dosis til 105 mg...
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker