Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
15-12-11, 23:40 #7
Sv: Lavt stofskifte - kost og kosttilskud
Hej Anisa, jeg har med interesse læst det du har skrevet om lavt stofskifte - kost og kosttilskud. Jeg har selv lidt af forhøjet stofskifte for nogle år siden og har siden haft pæne tal samt trab under 0 hvis det siger dig noget. Men men jeg døjer ustandselig med hævede øjenomgivelser og udstående højre øje. Jeg er desuden tit hævet i underlivet og får tit akut diare hvis jeg blander maden for meget og for hurtigt. Jeg er fra dk ligesom dig og kunne rigtig godt tænke mig at tale med dig, vi kunne evt tales ved over hotmailen. Jeg hælder pt lidt til glutenallergi og forsøger at spise brød glutenfrit og spise så få mælkeprodukter som muligt men har svært ved at undvære min ost fx. Jeg prøvede fornylig at leve 5 dage kun på kød og blev helt grogget tilsidst men faktisk havde jeg det meget bedre og var ikke så hævet om øjnene syntes jeg. Men jeg har jo hørt at det er farligt kun at leve af proteiner og ingen fuldkort, frugt og grøntsager. Jeg har siden jeg blev syg spist en masse kosttilskud som jeg dog flexer lidt ind og ud af i takt med jeg hører at man nu siger at kosttilskud giver kræft. Vil du prøve at hjælpe mig? jeg vil være dig meget taknemmelig. Jeg har i næste uge en samtale hos min læge om en evt. glutentest men jeg er bange for hun vil afvise den mange julehilsener Marlene
Lignende tråder
-
Udseendet og ydre tegn på lavt stofskifte
Av Anisa i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 19Siste melding: 07-12-12, 07:50 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
lavt stofskifte/bivirkninger
Av solskin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 23:35 -
Har min søn på 16 år også lavt stofskifte????
Av ninus i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 8Siste melding: 02-10-07, 22:05 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat
Bokmerker