kære alle

en lille opdatering nu hvor der er gået lidt tid fra mit besøg hos den dygtige hertoghe .

efter hjemkomsten skulle jeg prøve at sætte mig ind i de forskellige præperater - og det viste sig hurtigt at noget var laveret i forkert dosis fra apoteket . så jeg var en del rådvild omkring dette

efterfølgende skulle jeg ned til egen læge der gerne ville opdateres efter belgien - jeg fortalte ham alle de ting jeg har nævnt for jer - medfødt, alvorlig imflammation i hele kroppen , væsketab og feber + alt det andet . bemærkningen var hvad er dine symptomer lige nu og hvad har hertoghe kureret - jeg forklarede stadig at jeg havde de samme symptomer + at herhoghe mente jeg har en gærinfektion i hele kroppen .
" det kan man ikke måle " var bemærkningen skeptisk . hvad får du dernede fra af medicin ? og jeg fortalte så om hele arsenalet - ja det lyder jo mærkeligt det lyder som om han behandler din hypofyse

jeg forklarede ham at jeg havde fået lidt forkerte doser så hvis han ville være behjælpelig så jeg ikke overmedicinerede mig selv , men det ville han ikke stå for - han ville dog gerne henhvise til en reumatolog men han selv tog sig kun af stofskiftesyge og det var jeg jo ikke ( han havde åbenbart forstået det var en immunsygdom ) så jeg kunne vælge om jeg ville have behandling i dk eller belgien - jeg forklarede ham at mit sygehus kun vil give eltroxin for det var jo nemt at behandle hashimotos med eltroxin havde de sagt og så måtte egen læge finde ud af hvilke organer der var ramt - den var han så ikke med på - det måtte sygehuset og iøvrigt fandtes der ingen autoimmune læger i dk sagde han . tja så er valget jo let så kan det jo kun blive belgien . han ville dog gerne udskrive erfa på længere sigt det var jo så altid noget

derefter forklarede jeg ham jeg skulle tilbage til belgien og have bla væksthormon - til det var svaret - det er jo hundedyrt og hvordan kan han i øvrigt udskrive det - det kan ikke engang jeg - her i dk er det kun sygehusene og det skal du i øvrigt have indsprøjetet i længere tid - jeg svarede så ville det da klæde danmark at give mig det og at min læge måtte sprøjte det for mig - det ville han heller ikke

jeg havde fået lov at optage min konsultation med hertoghe og spurgte om det ville hjælpe noget hvis han hørte den - det ønskede han heller ikke men ville meget gerne vide om jeg så også havde optaget ham

kort sagt ingen hjælp herhjemme fra - beklager lidelsesfæller vi er helt opgivet herhjemme og de fatter nada

nå men lige nu synes jeg jeg kan mærke en forskel - jeg har stadig alle de møjsymptomer , men meget er mindsket - blandt andet er mavesmerterne nu reduceret med 75 % huden er blevet pænere , erfaen er allerede begyndt at virke - det der piner mig mest lige nu er kramperne i kroppen og at jeg koger indvendigt . men det skal vel have tid til at virke

jer der allerede har været dernede kan i ikke være søde at fortælle hvornår det hele kan mærkes i kroppen det ville være rart med lidt tidshorisoner

knus Simba