Viser søkeresultater 1 til 10 av 153
Tråd: Hashimoto's siden 2003
Hybrid View
-
10-12-11, 02:19 #1
Sv: Hashimoto's siden 2003
Jeg tænker, at med det t3, du har, er der ikke noget at sige til, hvis du let bliver angst etc. Jeg har selv prøvet at have et ret lavt t3, og i den periode (det var,da jeg tog Euthyrox) gik jeg med mobilen tændt i lommen, når jeg luftede hund - min 40 kilo store, stærke hund, der ellers er en prima body guard ... Og trist var jeg.
Så skal du i øvrigt vide, at nakke-skulder-området er helt afgørende for kæben og bihhulerne; nakken og kæben sidder simpelthen sammen. Jeg havde en gang nogle vilde smerter i bihulerne samt en helt forstyrret og alt for kraftig lugtesans, men det lod sig alt sammen ordne med stofskiftemedicin, eftersom det var musklerne, der ikke kunne fungere som det var.
Hvorfor du så ligger så lavt etc. må du hellere snakke med Hertoghe om
Men jeg synes faktisk, det uanset dine ok binyretal virker meget som noget stress-agtigt. Eller i hvert fald ligner det mig, som jeg har det, når jeg er stresset, inkl kvalme og det hele.
Nielsigne
PS.: det er nu ellers givet godt ud, det med at læse tråden om aminosyrer og mangler ... Så kan man lave sig en indkøbsliste.
Det er ikke alle aminosyrer, der er lige gode til alle - men advarslerne står med rødt.
Lignende tråder
-
Hyper 2003. Blev det behandlet alt for langt ned. 2010 Erfa Thyroid
Av Pjevs i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 07-05-10, 22:07 -
Hashimoto`s metafor (billede)
Av Anisa i forumet Thyroidea og kunst!Svar: 0Siste melding: 02-02-10, 12:44 -
Hyper siden -92 hypo siden -98
Av heisann i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 97Siste melding: 21-11-09, 11:45 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01

Svar med sitat

Bokmerker