Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
05-12-11, 19:01 #27
Sv: I utrolig dårlig form, men bra prøver etter kreft i skjoldbruskkjertelen. Hjelp!
Ja! Du må se at få det TSH helt ned til 0,0-et-eller-andet. Hvis din læge ikke er klar over, at kræftpatienter skal have deres TSH helt ned, for at undgå at skjoldbruskkirtlens evt. (rest)kræftceller evt. vokser igen - skal dit TSH være så langt ned som muligt. Det plejer ellers at være en slags "fordel" at være kræftpatient, netop fordi det er påkrævet at lægerne accepterer et "usynligt" TSH, hvilket normalt betyder at man får det bedre end de "almindelige" med hypothyreose (af andre årsager end operation), som skal døje med lægernes TSH-skræk og bliver derfor undermedicineret.
Kan det tænkes at din læge ikke ved, at du skal have supprimeret TSH?
Du har ikke skrevet reference-omr. ved dine tal, så det er svært at se om dit calcium er OK (er dine biskjoldbruskkirtler intakt?), men mht. FT3 og FT4 - selv ved de laveste ref.omr. nogle laboratorier arbejder med - er begge disse hormoner ret lave, og det kunne forklare hvorfor du fortsat slider med hypothyreose, selv om du burde være i bedring.
Du skriver ikke hvor meget Levaxin du får om dagen, men dit TSH afslører at det er for lidt.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
Lavt stofskifte, men lægen syntes, vi skulle ”vente og se”
Av Buskhult i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 12Siste melding: 27-05-11, 09:45 -
Lei av å vente... på HelseNorge!
Av zeena i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 12-04-07, 00:22 -
Øke nå eller vente?
Av marge i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-03-07, 12:14 -
Bør jeg vente med Thyroxinbehandling?
Av chris i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 30-05-05, 13:37

Svar med sitat

Bokmerker