Viser søkeresultater 1 til 10 av 20
Tråd: Hoven i ansiktet
Threaded View
-
26-11-11, 16:08 #19
Sv: Hoven i ansiktet
Hei

Det å merke om man er under- eller overdosert har vært veldig vanskelig for meg. Har rotet og tullet litt med doseringen fordi jeg har misforstått symptomene. Mange av symptomene har vært like. Så en må nok lære kroppen sin litt å kjenne.. For meg har overdoseringssymptomer vært varmefølelse, merkbar puls, tynn og skrukkete hud på fingertuppene, muskelsvakhet. Andre typiske tegn på overdosering som f.eks urofølelse osv har jeg aldri kjent. Fikk en liste med tegn på overdosering av stoffskiftehormoner fra legen. Bare noen få passet på meg:
Våkne for tidlig på morgenen
Bevege seg og reagere for fort
Snakke og tenke for fort
Hjertebank
Skjelvende fingre
Vekttap selv m økt matinntak
Uttalt sult og tørste
Økt svette- og varmeproduksjon
Unormal nervøsitet (indre uro/skjelving)
Aggresivitet/angst
Dårlig søvn
Muskelsvakhet
Mht ødemer og stoffskiftehormoner mener jeg at man kan få ødemer i forbindelse med å være på feil dose. Da tror jeg ikke det spiller noen rolle om du bruker levaxin eller thyroid. Jeg har også hatt ødemer i forbindelse med at jeg har hatt for lavt aldosteron. Lavt aldosteron gir enkelte symptomer som kan ligne på overdosering, så det har vært litt forvirrende.
Det er nok lurt å ikke endre dosen sin for fort. En må la kroppen få tid til å justere seg for hver doseendring. Opplever at dette tar tid.
(Admin. får flytte innlegget om det er en avsporing
)
Lignende tråder
-
Rødmusset farge i ansiktet
Av Bittebitt i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 13Siste melding: 23-02-15, 21:58 -
Hoven i halsen....
Av Nettverk i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 77Siste melding: 28-03-08, 14:12 -
stiv i ansiktet
Av pling i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 17-05-07, 20:36 -
Nummen i ansiktet!
Av Maia i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 21-01-07, 15:30 -
røde klumper i ansiktet
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 5Siste melding: 10-01-07, 21:55

Svar med sitat
Bokmerker