Viser søkeresultater 1 til 10 av 61
Tråd: Hydrokortison
Threaded View
-
20-11-11, 07:57 #11
Sv: Hydrokortison
Det er jo ille at en lege ikke kan forskjellen på styrkegraden av Prednisolon og hydrokortison. Hva skal man si til noe slikt, bu bør vel la det falle en bemerkning neste gang du skal dit, Kevlin.... Det er jo klart at de ikke forstår at vi trenger hc, de har ikke lært om noe annet enn Addson og Cushings....Alt mellom disse to grusomme tilstandene er jo "normalt". Vi får bare håpe at kunnskapen og behandlingen av svekkede binyrer blir bedre etterhvert. Min fastlege ser at jeg blir friskere av behandlingen jeg får, han er sogar imponert. Så lenge han slipper å gi meg throid, hc og annet og kan beskue dette fra sidelinjen, er det ok for ham. Men da jeg var hos ham sist og ba om å få Nycomeds Hydrokortson på blå respt, jeg har tross alt brukt hc i to år nå, og mener at det bør gi grunnlag for blå resept, så toet han sine hender. Han tør ikke gi meg det. Jeg synes jo at han er feig. Han ble lettet da jeg ba om en henvisning til en spesialist som jeg håpet kunne gi meg dette, men hans hensvisning var etter min mening så elendig forfattet at jeg ble avvist. Jeg tror at neste gang skal jeg komme på legekontoret med en kladd, hvor jeg ramser opp alt som feiler meg....
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Å få utskrevet hydrokortison...
Av kris i forumet HydrocortisonSvar: 64Siste melding: 16-04-16, 17:19 -
Hydrokortison, progesteron, DHEA
Av Stina i forumet HydrocortisonSvar: 33Siste melding: 06-09-07, 22:59 -
ang. hydrokortison-krem
Av pling i forumet HydrocortisonSvar: 31Siste melding: 04-08-06, 14:29

Svar med sitat