Viser søkeresultater 1 til 10 av 49
Tråd: Depresjon eller?
Threaded View
-
18-11-11, 21:00 #7
Sv: Depresjon eller?
Hei og Takk

Jeg syntes også det var rart at hun ikke ville ta TRAS når hun sa det. Disse prøvene ble tatt for ca 3 mnd siden. Er veldig spent på de jeg skal ta på mandag. Legen ble veldig i forsvar...
Det virket som hun ville hjelpe meg til å ta disse prøvene for at jeg skulle slå meg til ro med at jeg har en depresjon. Tror hun mente det ville komme lite ut av det. Men vi får se..
Men nå tenker jeg å få tatt alle prøvene. Er jeg heldig så kanskje dere kan hjelpe meg å tyde dem. Jeg skal også skaffe meg en kopi av journalen, slik at jeg får vite de andre prøvesvarene fra tidligere også. Kan kanskje være greit å sammenligne dem. Så får jeg vel heller lete etter en lege som er villig til å høre på meg, hvis det er slik.
Noen som vet om privatpraktiserende spesialister på dette området i Østfold, Akershus eller Oslo? Som noen har gode erfaringer med?
Lignende tråder
-
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 109Siste melding: 29-11-11, 01:35 -
Hypotyreose eller depresjon?
Av roser i forumet PresentasjonerSvar: 15Siste melding: 29-01-11, 14:30 -
Lavt stoffskifte, Borrelia, eller kanskje depresjon?
Av Stavanger i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 3Siste melding: 11-06-09, 21:51 -
Skjønner ikke noe. Høyt eller lavt stoffskifte nå ? eller graves med eller uten?
Av otika i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 77Siste melding: 09-03-09, 23:35 -
Depresjon eller er det stoffskifte mitt?
Av Qa i forumet DepresjonSvar: 2Siste melding: 23-10-07, 21:14

Svar med sitat

Bokmerker