Da har jeg vært hos legen i dag...

Fortalte hvordan jeg har det om dagen. At medisinen ikke ser ut til å hjelpe. Sa jeg hadde lest om stoffskifte-problemer og at det ikke så ut til at man bare kunne utelukke dette selv om prøvene var normale.. Sa jeg var blitt anbefalt å ta FT3, vitamin d, sink og selen. Hun var ikke enig om at dette var nødvendig, men krysset for FT3 og vitamin d. Jeg har knutestruma og skal ta en biopsi. I tillegg skal jeg ta endel allergiprøver. Jeg klør og klør. Drømte natt til i går at jeg hadde mark i håret, for det er der jeg klør mest. Håret og på øyenbrynene..?? Er det mulig? Har også begynt å få flekkete utslett på brystet. Hun sa det så ut som elveblest... Ettersom mange i familien min har cøliaki, blir dette sjekket. Jeg har også gått ned i vekt, har ikke matlyst og blir kvalm når jeg har spist. Men ikke slik at jeg kaster opp altså. Er helt normalvektig. Fra januar 2011 til ca april trente jeg masse pluss fulgte et easylife opplegg med kosthold. Gikk ned 15 kg, og har nå siste ukene gått ned ca 3-4 kg til. Men etterat jeg ble dårlig igjen har jeg ikke orket å trene. blir sliten av å gå 5 minutter.

Forrige gang jeg tok bl.prøver var TSH på 0,50 og FT4 på 14. Hun mener jeg vipper til høyt stoffskifte.. Er det riktig? Synes det høres rart ut. TRAS mente hun ikke var nødvendig å ta.

Kommer ikke på mer... Er sliten! Håper noen har noen gode tips her Har allerede lest meg til litt mer kunnskap her inne. Masse bra informasjon¨her