Viser søkeresultater 1 til 10 av 33
Tråd: Fra høyt til lavt
Threaded View
-
11-11-11, 08:18 #24
Sv: Vi tok jokeren!!
"ellers har jeg det bra"... ? Pebles, altså... Dit ukuelighed fejler vist ikke noget, hva'?
Får du så ikke "binyrestøtte" i lange baner med denne diagnose polymyalgia rheumatica? Jeg læser at det kan tage op til et år, før dette uvæsen er over, hvis man da ikke får tilbagefald... Ellers ser det ud til, at det kan tage op til 5 år at slippe af med denne sygdom, hvis diagnosen er korrekt.
Da det er en autoimmun sygdom, og den kan vare rigtig længe, er det måske en (god) idè at forsøge at slippe ud af inflammationen på anden måde, end kun med prednisolon i flere år? Måske kunne du skaffe dig bogen The Promise Of Low Dose Naltrexone Therapy: Potential Benefits in Cancer, Autoimmune, Neurological and Infectious Disorders by Elaine A. Moore fra www.capris.no ("de har bare 2-5 dager leveringstid også er det en plass jeg ofte handler bøker. Den koster 244 der, og det er jo ikke akkurat skremmende" skrev BenteR her). Mere om LDN her og her.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Fra lavt til for høyt stoffskifte?
Av Nelly i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 30-04-09, 13:24 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
både for høyt og for lavt?
Av kvulpe i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 20-11-07, 16:05

Svar med sitat

Bokmerker