Viser søkeresultater 1 til 10 av 90

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    DK
    Meldinger
    214

Standard Sv: Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte

Hej Nielsigne, jo det er et er et stykke tid siden sidst

Jo du har da fuldstændigt ret i at min egen læge skrev en recept på thyroid fra Glostrup Apotek. Det havde jeg da fuldstændigt glemt
    Det må jeg da hellere få rettet i karinakk´s tråd
    Erfa vil min læge ikke skrive recept på, men heldigvis giver jeg så kun 100 kr. for en hos privat læge.
    Jeg håber det går godt for dig?

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte

Hello Babe
    Altså, din læge vil gerne udskrive det fra Glostrup men ikke det fra Montreal? Sært. Hvis man mener, thyroid er ok, burde man vel ha det fint med sidstnævnte også. Prisen på Glostrup-udgaven og dens indhold af laktose gør jo, at Erfa for mange er at foretrække.

Hvis jeg havde rigtig mange penge, ville jeg gerne støtte-opkøbe thyroid fra Glostrup Apotek. Det har jeg så ikke ... men jeg håber meget, at produktionen fortsætter. Jeg tror, den er vigtig for at holde "gryden i kog" med hensyn til at debattere thyroid i Danmark. Jeg har en fornemmelse af, at der nu, takket være Eltroxin-skandalen, er dejligt mange uartige stofskiftepatienter i Danmark Folk ved nu, at der faktisk findes flere former for medicin, og man vil ikke som før lade sig nøje med et dårligt resultat, når det kan være anderledes. Så fik vi da lidt ud af at lade os svine til af Ny Eltroxin ...

Mht mig selv, så tja, bumbum. Der går jo et stykke tid, før man er oppe at køre, og for mit vedkommende har der været nogle knapt så kærkomne udfordringer, men det fører vist for vidt at forklare om det her - i hvert fald i din tråd

Nielsigne

Lignende tråder

1. ca. 4 år med lavt stofskifte
    Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter Graves
    Svar: 22
    Siste melding: 22-07-10, 10:20
  2. højt blodtryk og lavt stofskifte?
    Av Babe i forumet Lavt stoffskifte - hjerte og kredsløb
    Svar: 14
    Siste melding: 19-06-10, 11:32
  3. Kan det være højt stofskifte?
    Av Hanne10 i forumet Høyt stoffskifte