Viser søkeresultater 1 til 10 av 16

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Har skrevet brev til legen...

Jeg synes du har skrevet et flott brev, og at dette var smart av deg.
    Min fastlege har hatt et sånn "hva skal hun klage på denne gangen da" uttrykk når jeg har kommet til henne - nesten som hun mistenker meg for å være hypokonder eller at jeg lyver.
    Jeg satte meg ned og skrev et "hvordan er min hverdag" brev da jeg skulle på et nav-møte. Når ting stod listet opp, ble det faktisk en imponerende liste på to og en halv side, og da ville legen ha kopi av dette, og nav-representanten sa at en slik liste gjorde ting veldig mye mer oversiktlig og ga en mye større forståelse hvordan det er å være stoffskiftesyk.
    Begge sa at de hadde ikke tenkt på at stoffskiftet kunne forårsake så mye trøbbel, og at de nå bedre skjønte hvordan jeg slet.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Har skrevet brev til legen...

Hej Huldrena
    Den fornemmelse kender jeg godt. Men den kommer ikke af, at man har gjort noget forkert, du - den kommer af, at man er alene om noget, der er ret uoverkommeligt. Og når man læser dit fine brev til lægen, er det jo meget tydeligt, at der er for mange ting, der er alt for svære for dig, og at du må ha hjælp af en slags. Forstår lægen ikke det, er dennes hjerte gjort at sten, og så må du skifte. Men den tid, den sorg. Du har i hvert fald ikke gjort noget forkert - tværtimod har du gjort det lettere for lægen at forstå, hvordan din hverdag former sig. Jeg synes, det er rigtig flot gjort

Du må forsøge ikke at være hård ved dig selv, Huldrena! Jeg er sikker på, du ikke fortjener det - og du har nok at knokle med, som det er, uden at du tager noget unødigt til dig.

Nielsigne

Lignende tråder

1. Skriv et brev til legen din
    Av Mod i forumet Breve til legen
    Svar: 4
    Siste melding: 12-06-12, 15:56
  2. Skrive "brev" til legen - noen med erfaring?
    Av Qa i forumet Breve til legen
    Svar: 9
    Siste melding: 10-05-10, 14:04
  3. Anbefale en bog, som endnu ikke er skrevet
    Av Anisa i forumet Biblioteket
    Svar: 1
    Siste melding: 11-02-09, 14:09
  4. NU har æ skrevet brev!!!!
    Av pusur i forumet Breve til legen
    Svar: 11
    Siste melding: 14-06-06, 22:33
  5. Jeg skrevet et brev til legen. Var jeg frekk?
    Av cathrin i forumet Breve til legen
    Svar: 47
    Siste melding: 01-06-06, 18:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn