Sitat Opprinnelig skrevet av Perlemor Vis post
Jeg forsto på legen at jeg hadde binyrebarktretthet - benevnelesen "lubben" binyre fikk jeg på CT på Aleris. Er så fryktelig trett for tiden - hadde lagt meg i 6-tiden i kveld, men så våkner jeg etter noen timer og går rundt og sliter og tenkte jeg skulle ta en titt på Sonja's, og hyggelig å finne svar! Er ikke helt sikkert på hvordan det der med tråder virker, men jeg gjør mitt beste. Altså legen mente at binyrene var verre fatt enn skjoldbruskkjertelen, så når jeg skal til ham neste gang (17. nov,) når prøvene er ferdige, får jeg vel en dose av både det ene og det andre, og så er det bare å avvente på bedre form.
Nattahilsen fra
Perlemor
Her er jeg igjen - Perlemor. Er det noen som kan fortelle meg om binyretrouble er "livsvarig", eller kan det kureres? Har begynt å ta lakrisrot-kapslet - og spiser nå lakrisbåten med god samvittighet. Har Anti-TPO på 400 - den har vel ikke noe med binyren å gjøre, men bare skjjoldbruskkjertelen. Skal ta biopsi nr. 2 av den største knuten i slutten av november (3 måneder etter den første) som var litt utydelig. Det sto noe om at det kunne være en follikulær tumor! - synes jo høres skummelt ut?

Håper noen vil skrive til meg. Det føles så godt å ha kontakt med likesinnede. Kan jo ikke slite ut venninnene og datteren min med all sykdommen, men jeg er jo så full av den (mener opptatt av den). Kan jo røbe alderen min - ble 70 i år, så jeg har jo mesteparten av livet "bak" meg, men kan godt tenke meg å ha det bedre enn hva tilfellet har vært det siste året. Glemsk, ukonsentrert, sliten og hele tiden den TINNITUS'en !!

HIlsen fra
Perlemor