Sitat Opprinnelig skrevet av Prinsessen Vis post
Så er jeg tilbage, efter min time hos D.S i går i smukke solbeskinnede Norge

Jeg skal starte på 0,1 mg florinef om dagen + 25 mg 7 keto. Nogle af jer der har nogle erfaringer på dette område som i deler ud af? Så ville jeg blive meeeeget glad

Han ordinerede desuden også noget progesteron til mig, fordi han mener jeg har østrogen-dominans... Men synes jeg har læst noget om progesta-creme her på forummet, så jeg tænker det nok er den vej jeg skal... Nogle der har erfaringer på dette østrogen-dominans område?

Han mener stadig der er problemer med min mave, trods parasit+sopp behandling, så han ser gerne jeg får taget en afføringsprøve til.
Som jeg har skrevet i din anden tråd, tager jeg også Florinef - og jeg tager også DHEA (ikke 7-Keto) samt progesteron og østrogen. Jeg har taget Florinef, Østrogen og Progesteron i ca. 4 mdr. nu. DHEA tog jeg i et par måneder, hvorefter jeg fik overdoseringssymptomer og stoppede med det. Jeg er nu for en uge siden begyndt på det igen i en meget mindre dosis.

Jeg har virkelig svært ved at vurdere, om det har gjort noget positivt for mig, da jeg langt fra har det godt. Derudover har jeg fået meget forlænget menstruationcyklus og mere PMS samt meget små menstruationer, så jeg skal til at justere i mine doser af østrogen og progesteron i samråd med den læge i Belgien, jeg går hos.

Jeg tror dog på, at det er en god idé at supplere med disse hormoner, når vi ligger lavt i dem - kan nok bare tage noget tid at ramme de rigtige doser. Så vidt jeg har læst mig til, behøver du ikke være så bekymret for overdosering på 7-keto, da fordelen ved det skulle være, at det ikke omdanner sig til mandlige kønshormoner, som DHEA'en kan gøre.

Mht motion og andet 'normalt' her i livet - kan jeg desværre ikke bidrage med positivt, da jeg slet ikke er der endnu... men det kommer vi selvfølgelig Det SKAL vi tro på!