Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
22-10-11, 18:29 #10
Sv: Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Som jeg har skrevet i din anden tråd, tager jeg også Florinef - og jeg tager også DHEA (ikke 7-Keto) samt progesteron og østrogen. Jeg har taget Florinef, Østrogen og Progesteron i ca. 4 mdr. nu. DHEA tog jeg i et par måneder, hvorefter jeg fik overdoseringssymptomer og stoppede med det. Jeg er nu for en uge siden begyndt på det igen i en meget mindre dosis.
Jeg har virkelig svært ved at vurdere, om det har gjort noget positivt for mig, da jeg langt fra har det godt. Derudover har jeg fået meget forlænget menstruationcyklus og mere PMS samt meget små menstruationer, så jeg skal til at justere i mine doser af østrogen og progesteron i samråd med den læge i Belgien, jeg går hos.
Jeg tror dog på, at det er en god idé at supplere med disse hormoner, når vi ligger lavt i dem - kan nok bare tage noget tid at ramme de rigtige doser. Så vidt jeg har læst mig til, behøver du ikke være så bekymret for overdosering på 7-keto, da fordelen ved det skulle være, at det ikke omdanner sig til mandlige kønshormoner, som DHEA'en kan gøre.
Mht motion og andet 'normalt' her i livet - kan jeg desværre ikke bidrage med positivt, da jeg slet ikke er der endnu... men det kommer vi selvfølgelig
Det SKAL vi tro på!
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
Påvist autoimmunn hypotyreose da jeg ble gravid for snart 3 år siden
Av mammantileir i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 93Siste melding: 20-03-10, 09:03 -
Lavt stoffskifte siden 2003
Av Anee i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 02-11-09, 09:01 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
snart lavt stoffskifte
Av tone i forumet Graves sykdomSvar: 1Siste melding: 26-08-05, 15:31

Svar med sitat
Bokmerker