Håber snart det kommer til at gå fremad for dig! Det er lidt mærkeligt at din spytprøve viser en fin cortisolkurve, med alle de symptomer du har? Hvor meget DHEA tager du nu så?

Maden er efterhånden et stort problem for mig fordi jeg spiser så ensidigt. Jeg SAVNER god og FORSKELLIG mad
Jeg har SÅ svært ved at spise kød om morgenen. Jeg har prøvet flere gange, men puuuha jeg kan altså ikke lide det... HVEM der bare kunne tåle en skål havregrød
Jeg kan godt spise nødder en gang imellem uden jeg reagerer på det, men det kan ikke indgå i min hverdagskost, desværre... JA, jeg er også blevet ret så meget fan af raw kager til festlige lejligheder
Hvilke maveproblemer har du? Har du fået taget en afførings test for at se om du har parasitter, uønskede bakterier eller candida?
Jeg har haft alle ovenstående og maven er blevet MEGET bedre efter jeg har udryddet dem, men den driller stadig en del og der skal ikke meget til at slå den ud af kurs. Er SÅ træt af den mave

Får du ikke dårlig samvittighed overfor din kæreste nogle gange? Jeg mener fordi du er så træt og har maveproblemer det meste af tiden? Det har jeg da ihvertfald oplevet at få, selvom han ikke gav mig nogen grund til det.

Inden jeg tog til Norge, har jeg været igennem diverse læger, privatlæger, claus hancke, nordic clinic, ernæringsterapeuter... you name it... pengene er fosset ud Men ingen af dem kunne hjælpe mig med hormonubalancen, derfor beslutttede jeg at konsultere D.S, for NU VIL jeg bare ha det bedre!! Og håber inderligt jeg får det bedre

Jeg er ved at vende mig til ikke at kunne træne, men det er stadig meget svært. Jeg savner at røre mig, få sved på panden og blive rød i hovedet Jeg kan blive helt misundelig når jeg møder folk på deres løbetur. Håber det bliver mig igen en dag... bare lidt...

Helbredende tanker herfra