Nu er det mig der skriver via IPhone, da jeg er i sommerhus et par dage ;).

Har du mon fået det bedre af at tage HC? Jeg er bange for, at jeg også må prøve det, og så er det jo dumt, at jeg ikke bare gør det med det samme, hvis det virkelig er det, der skal til. Min seneste spytprøve viste bare fine cortisolnivauer, så det vil udelukkende være på baggrund af mine symptomer...

Jeg føler, jeg overordnet set har fået god behandling i Hertoghes klinik, men jeg har ikke fået det bedre endnu - i perioder faktisk værre- så jeg kan ikke endnu sige, om deres behandling virker på mig.

Jeg kan godt følge dig mht kosten. Jeg er også intolerant overfor æg og nødder, så det er ret besværligt. Samtidig er jeg dog blevet overbevist om, at grundprincipperne i den måde at spise på, er det sundeste for menneskekroppen, så jeg er motiveret for at fortsætte. Men det ville godt nok være rart, hvis det også kunne hjælpe på maven.

Har du kontakt til endokrinolog her i DK eller kun til lægen i Norge?

Ja, det er rigtig rart at kunne sparre med andre, når man nogen gange føler sig modløs og alene, er det virkelig givende med de gode råd, erfaringer og bare forståelse og genkendelse, som man kan finde her.