Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
19-10-11, 20:17 #1
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Hei, tusen takk for svar!
Jeg tror i utgangspunktet at jeg ønsker å bestille meg time til Karin Munsterhjelm.Så fremt det lar seg gjøre økonomisk, er ikke lengre i jobb pga helse problematikken min. Har lest mye om hvor dyktig Karin er med å behandle hypotyreose type 2 og at hun har hjulpet så mange. Men jeg må spørre igjen hvordan kommer man i kontakt med henne? Finner ikke noe kontakt informasjon på nettet. Har du mail adressen hennes eller telefon nr hennes?
Jeg bor selv i Trondheim så jeg vet ikke helt hvordan reiseruten blir.. regner med man må ta fly til Helsingfors- Vanda lufthavn- hvordan kommer man seg videre til klinikken til Karin Munsterhjelm?- var det lang reisevei?
Anngående Heggeli Helhethelse så har jeg ikke hørt så mye om dem,kan de behandle hypotyreose type 2 der da? Jeg ønsker eventuelt å bli behandlet med naturlig medisin som Armour Thyroid.Jeg reagerer svært negativt på syntetisk medisin.
Håper du kan svare meg på dette også
Hilsen Benthe.
-
19-10-11, 20:40 #2
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Kjære Benthe,
Nå skal du snart bli bedre!!!!!
Det koster ikke mye mer å dra til Belgia enn til Finland! Flyturen til Belgia tar 2 timer, Finland ca. 1 time. Men, totalt blir det dyrere å gå til Hertoghe men bare fordi 1.) han er i Belgia og særlig 2.) han skriver ut mange hormoner og hormonene koster en god del. Men du kan prøve det billigste først: Dag Schøith på Heggeli Helhetshelse i Oslo. De bruker dog regimet til Hertoghe, og hormonene koster. Men da slipper du å bruke masse penger på å reise utenlands.
Hvis du dog bestemmer deg for Karin Munsterhjelm (send meg privat melding for kontaktinformasjon) så kan du dra direkte med Finnair fra Trondheim til Helsinki. De åpnet nettop (noen dager siden) en ny rute mellom disse to byene! Verdens beste flyselskap! Og gir deg en Finske følelsen også!
Jeg bruker bare de når jeg flyr til Finland, her fra Oslo.
Både Hertoghe, Karin Munsterhjelm og Dag Schøith behandler folk for Hypotyreose Type 2, dvs. celleresistens mot T3. Men denne resistensen kan komme av mange grunner: Ferritin på under 100, lavt kortisol, m.m. Umulig å si uten å ha sett blodprøvesvarene/salivaprøvesvarene dine fra nyere tid. Har du høyt nok Ferritin og Kortisol?
ELLER du kan la en av de ovennevnte legene ta seg av diagnoseringen! LOL!
Jeg har blitt god til å diagnosere over de siste par årene merker jeg. Har hjulpet flere personer opp fra den såkalte "M.E." tilstanden ("M.E." finnes ikke, dette er kun binyretrøtthet og hypotyreose, evt. type 2) - Og du er garantert syk, ut i fra symptomene dine, uansett hva som er årsaken. Men nå skal du bli bedre, Benthe!
Så lenge du kommer deg til en av de legene vi snakker om, er nok bedringen et faktum etterhvert ja! Fatt godt mot!
Artig hvordan verdensarnerkjente Dr. Thierry Hertoghe er i utlandet og blir dyr pga. det + alle hormonene han skriver ut (den mest komplette behandlingen), Karin Munsterhjelm også er i utlandet og blir litt dyr pga reisen dit, og så til slutt Dag Schøith på Heggeli som er i Oslo, hvor det er mye mindre reiseutgifter, men også dyrt pga. hormoner Fordi han er elev av Hertoghe. Så vi har et slags trekløver hvor du kan velge. Alle er dyktige leger.
Den legen jeg har kommet best overens med noensinne er Karin Munsterhjelm. Jeg kan ikke si nok gode ting om henne. Hun snakket til hjertet mitt da jeg var hos henne. For et fantastisk menneske...........!!! For et varmt hjerte hun har! Aldri fått maken til service, omtanke, empati! Hun er rett og slett helt herlig!
Hun var den første som sa til meg at jeg virkelig VAR veldig, veldig syk. Og hun sendte meg jo til og med til Hertoghe fordi jeg var et utrolig komplisert tilfelle. Det var trolig pga min Sekundære Hypofysesvikt at jeg måtte til Hertoghe, da jeg fikk lave nivåer av flere hormoner etterhvert.
Karin anbefales på det varmeste!
Mvh.
Thomas
-
20-10-11, 20:54 #3
Sv: Trenger hjelp ang lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte
Hei igjen!
Tusen takk for et langt svar og oppmuntrende ord
Ja jeg håper virkelig at jeg nå skal bli bedre vist jeg får den rette hjelpen. Magefølelsen sier vel at jeg bør komme meg til Finland..så må satse på at jeg skal skal få det til. Ja hun høres ut som en toppers og dyktig lege.Men må vell kontakte karin for å høre om hun hele tatt tar inn nye pasienter. Så du må nok sende meg kontakt informasjon. Men jeg vet ikke hvordan jeg sender privat melding inn på forumet her...er litt nybegynner skjønner du..
Så bra at man kan reise med Finnair fra Trondheim til Helsinki da.Det gjør jo reisingen litt lettere for min del, men hvordan komme seg videre til klinikken hennes...det tror jeg nok jeg må spørre deg om.
Jeg har netopp kjøpt meg Marc Starr sin bok om Hypotyrose type 2 og kjenner meg godt igjen. Så burde vell ha fått en orntlig utredning på det. Jeg har faktisk tenkt på om det er M.E jeg har, men det er vell lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte som ligger bak.Jeg har ikke tatt noen nye blodprøver og salvie prøver siden mars...men skal høre med legen på Balder om han kan ordne nye slike prøver til meg. Greit å se hvordan det står til med kroppen nå. Jeg ser på blodprøve resultatene mine at det alldri er tatt noen prøve på Ferritin.. kortisol i spytt lå på 3,2 i februr i år. Men må nok få tatt nye prøver.
Vennlig hilsen Benthe.
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57

Svar med sitat
Bokmerker