Viser søkeresultater 1 til 10 av 15

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    akershus
    Alder
    39
    Meldinger
    34

Standard Sv: Skal man tvinge seg selv?

Jeg har alltid vært frempå, pådriver og har mange jern i ilden samtidig, og det vet alle venner, kollegaer og ikke minst familie... men har vel egentlig begynt å innse at jeg ikke kan klare alt lenger... og prøver å innstille andre på det også :P Har i all tid vært veldig "sterk" og folk har kommet til meg med klager og syt og de er ikke vant til at jeg er litt svak.. så tror det er en omstilling for folk flest at jeg tiltider havner i den situasjonen (må jo innrømme at det var "godt" å være pasient - så jeg kunne få litt omsorg).

Ja, det er IA-bedrift... og da jeg fikk 50% sykemelding fra legen i forrige uke spesifiserte hun at jeg ikke hadde overskudd for nattearbeid, samt satt en såkalt "avventende sykemelding" (som kan unngås dersom jeg får tilrettelegging).

Alt er nytt, både for meg og folk rundt meg, har jo hatt strumaproblematikk siden jeg bare var noen år.. men det er først nå fra september jeg har vært nødt til å ta Levaxin (tar 150mcg om dagen for å holde tsh nede... for de oppdaga kreft i kulen da de fjernet den)

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    akershus
    Alder
    39
    Meldinger
    34

Standard Sv: Skal man tvinge seg selv?

Jeg kan jo oppdatere denne litt og si at min leder var veldig imøtekommende ifht den "avventende sykmeldingen" så det betyr at jeg slipper nattevakter nå noen uker, og jobber dag og kveld i stedenfor. Det var veldig allright, sjefen sa det som det var at hun ikke hadde råd til at flere av hennes ansatte skulle bli sykemeldte så derfor ville hun tilrettelegge.
    Så nå er både hun og jeg fornøyd

Lignende tråder

1. Svar: 75
    Siste melding: 18-02-10, 19:35
  2. Kan jeg øke selv? Skal til legen 28 februar
    Av lissi32 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 27
    Siste melding: 11-11-08, 12:37
  3. Litt om meg selv
    Av VIFkongen i forumet Presentasjoner
    Svar: 2
    Siste melding: 19-08-07, 11:26
  4. Presenterer meg selv
    Av grynet i forumet Presentasjoner
    Svar: 1
    Siste melding: 17-04-06, 21:33

Bokmerker

Regler for innlegg