Hei, hyggelig å høre fra deg Bente!

Jeg har gått til både Karin og Thierry. Det var Karin som henviste meg til Dr. Thierry Hertoghe da mine problemer overgikk hennes kompetanse. Hun behandler ikke med så mange hormoner. Men jeg lover deg, hun er det varmeste mennesket som finnes, og en uhyre dyktig lege. Hun bruker ERFA Thyroid og Hydrokortison til å behandle de med slitne binyrer. Hun kan diagnosere dette. Ventetiden mener jeg å huske var ca 1-2 måneder. Samme som hos Hertoghe. Men hvorfor drar du ikke rett til Hertoghe? Hun snakker 100% perfekt Svensk. De fleste Finner gjør det. Jeg anbefaler henne på det varmeste. Det kan hende du har færre hormonproblemer enn meg. Husker ikke prisen på Karintimen, men hun ga meg mye tid ekstra uten at jeg måtte betale noe ekstra. Fantastisk kvinne! <3 Jeg elsker henne!

Balder Klinikken er flinke til mye,men er ikke best til hormonsykdommer. Har du Type 2, sliter du der. De følger nok TSH-regimet litt for godt. Hva med Heggeli Helhetshelse ovenfor Volvat? De er vel de beste i hele Norge nå!

Spør hvis du lurer på mer!

Thomas

Sitat Opprinnelig skrevet av bibzi80 Vis post
Hei, jeg lurte på om du kunne hjelpe meg, jeg leste på en annen tråd her inne at du hadde vært hos Karin Munsterhjelm i 2009. Jeg vurerer selv å bestille meg en time hos henne, da det er så liten hjelp å få her i Norge. Jeg har det siste 1,5 året gått i behandling ved Balderklinikken. Jeg ble møtt bra der og legen fant ut en del ting om kroppen min som jeg ikke viste fra før.Legen ved Balder mener jeg har lav binyrefunksjon og jeg får behandling med Ora Adren. Jeg har gått en god stund på dette, men føler ikke bedring. Jeg mener jeg både har lav binyrefunksjon og lavt stoffskifte. Blodprøvene mine på stoffskifte er normalt- men jeg mener jeg har Hypotyreose type 2. Men virker ikke som Balder er enig i diagnosen hypotyreose 2. Jeg mener selv jeg har alle symtomene. Derfor vurderer jeg å bestille meg time hos Karin Munsterhjelm-så det jeg lurer på er:Hvordan kommer man i kontakt med Dr.Karin Munsterhjelm? Jeg finner ikke noen hjemmeside på nettet om henne.. Hvordan gå frem får å få seg time hos henne?
Jeg lurer også på hva det koster for utredningstime? Er det lang ventetid ? Snakker hun svensk- jeg forstår nemlig ikke finsk..hehe

Vennlig hilsen Benthe.