Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
18-10-11, 20:09 #9
Sv: Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden Mars 2010 og blitt bedre
Hei, hyggelig å høre fra deg Bente!
Jeg har gått til både Karin og Thierry. Det var Karin som henviste meg til Dr. Thierry Hertoghe da mine problemer overgikk hennes kompetanse. Hun behandler ikke med så mange hormoner. Men jeg lover deg, hun er det varmeste mennesket som finnes, og en uhyre dyktig lege. Hun bruker ERFA Thyroid og Hydrokortison til å behandle de med slitne binyrer. Hun kan diagnosere dette. Ventetiden mener jeg å huske var ca 1-2 måneder. Samme som hos Hertoghe. Men hvorfor drar du ikke rett til Hertoghe? Hun snakker 100% perfekt Svensk. De fleste Finner gjør det. Jeg anbefaler henne på det varmeste. Det kan hende du har færre hormonproblemer enn meg. Husker ikke prisen på Karintimen, men hun ga meg mye tid ekstra uten at jeg måtte betale noe ekstra. Fantastisk kvinne! <3 Jeg elsker henne!
Balder Klinikken er flinke til mye,men er ikke best til hormonsykdommer. Har du Type 2, sliter du der. De følger nok TSH-regimet litt for godt. Hva med Heggeli Helhetshelse ovenfor Volvat? De er vel de beste i hele Norge nå!
Spør hvis du lurer på mer!
Thomas
Lignende tråder
-
Ny på forumet. Trenger hjelp og råd ang. mulig lavt stoffskifte.
Av devin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 10Siste melding: 20-10-11, 23:01 -
Trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 42Siste melding: 20-02-11, 20:11 -
Presentasjon og trenger en forklaring på lavt stoffskifte
Av Hilde58 i forumet PresentasjonerSvar: 24Siste melding: 24-03-10, 21:41 -
Verdiene med mistanke på lavt stoffskifte? HJELP!!!!
Av Jente25 i forumet Normalverdiene?Svar: 37Siste melding: 12-08-09, 11:13 -
Lavt stoffskifte. Hjelp - håret ramler av
Av lady90 i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 2Siste melding: 20-01-09, 06:57

Svar med sitat
Bokmerker