Huff ja det er guffent å gå rundt slik.

Og til Nora - jeg økte Liothyronin fra i går kveld. Tok 5µg om kvelden. Hadde da tatt 5µg tidligere på dagen. Sier ikke formiddag for da sover jeg. Men i dag er jeg mye piggere!! Så deilig og nå er jeg så redd at det skal forsvinne igjen. Kan så liten doseendring i Liothyronin gi slike utslag?? I dag tok jeg 10µg når jeg våknet. Kanskje jeg bør dele den opp som i går?? Får prøve meg frem litt. Bør jeg øke dosen med Levaxin tror du? Jeg tar 150µg pr dag, men sist fikk jeg lav fT4 i forhold til fT3 som ble høy. Men hva betyr vel det hvis jeg kan få flere dager som i dag!!

Jeg mener å si at med 150/10 så er det det jeg gikk på når fT4 ble 17 og fT3 ble 5,2. Hva vondt kan en høy fT3 gjøre? Benskjørhet?? Synes jeg har lest noe om det, men det kan da vel ikke skje så fort, og jeg er jo snart 50 år da.

I dag er jeg mer det som har vært "normalt" i det unormale med å være syk dette siste året. Om det virkelig er Liothyroninen så hipp hipp for den!

Går vel på trynet igjen, men samler de positive dagene. De er verdt sin vekt i gull